Show je eigen auto #20

Status
Not open for further replies.
Jules + Erwin; Ouragan!

205-GTI-1.jpg

Sehr schön :D Blijven echt super vette wagentjes die 205-jes. Echte ori 1.9GTI velgen vind ik trouwens ook echt super vet staan, wel vrij standaard tegenwoordig, maarja..

Gefeliciteerd idd :*
 
Feli, mede civic bezitter:#

Ja mensen, ik ben ook een civic rijker. Zal (niet binnenkort want tijdgebrek) eens kijken of ik van dat super std 1996 model een foto kan schieten. Tis iig een Vtec-e en hierbij wil ik meteen Michiel bedanken voor de i-hulp;)
 
Potjandozie..

Sta ik hier in Montery (California, USA), kom ik terecht op een liefdadigheidsveilig, waar allerlei oude (en lees: DURE) auto's geveild werden voor het goeie doel!!

Enige exemplaren:

- Replica eerste Mercedes Benz
- 6 x Ford 350 GTR
- Ferrari Enzo
- 2 x Ferrari 355
- Corvette Sting-Ray (in 7 verschillende kleuren)
- VEEEEEL oude Dodge's, Cryslers, etc etc etc
- Lamborghini's
- Maclaren 744???

Ik heb tijdens het opruimen van het event dus even wat foto's genomen van de auto's voordat ze werden ingeladen in vrachtwagens... Het smakelijke is: In alle auto's zaten gewoon de sleutels, en kon me dus ook moelijk inhouden om geen rondje in de Enzo te maken..


Foto's volgen eind deze maand, als ikw eer in Nederland ben :W
 
Potjandozie..

Sta ik hier in Montery (California, USA), kom ik terecht op een liefdadigheidsveilig, waar allerlei oude (en lees: DURE) auto's geveild werden voor het goeie doel!!

Enige exemplaren:

- Replica eerste Mercedes Benz
- 6 x Ford 350 GTR
- Ferrari Enzo
- 2 x Ferrari 355
- Corvette Sting-Ray (in 7 verschillende kleuren)
- VEEEEEL oude Dodge's, Cryslers, etc etc etc
- Lamborghini's
- Maclaren 744???

Ik heb tijdens het opruimen van het event dus even wat foto's genomen van de auto's voordat ze werden ingeladen in vrachtwagens... Het smakelijke is: In alle auto's zaten gewoon de sleutels, en kon me dus ook moelijk inhouden om geen rondje in de Enzo te maken..


Foto's volgen eind deze maand, als ikw eer in Nederland ben :W

Die SLR 744 is :W, speciaal model vanwege een oldskool overwinning van de Sir Stirling Moss :P
 
Der is toch zo'n kerel die dat op z'n remklauwen heeft?

Klopt ja, samen met z'n kleppendeksel...

Sehr schön :D Blijven echt super vette wagentjes die 205-jes. Echte ori 1.9GTI velgen vind ik trouwens ook echt super vet staan, wel vrij standaard tegenwoordig, maarja..

Imo zijn dat ook de beste velgen voor een 205

Feli, mede civic bezitter:#

Ja mensen, ik ben ook een civic rijker. Zal (niet binnenkort want tijdgebrek) eens kijken of ik van dat super std 1996 model een foto kan schieten. Tis iig een Vtec-e en hierbij wil ik meteen Michiel bedanken voor de i-hulp;)

Graag gedaan Bram! Goeie koop gedaan denk! Je hebt hem echt voor weinig gekocht!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top