This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #20

Status
Not open for further replies.

Ja het is wel leuk hoor. Ik wou eerst ook altijd een turbo, maar ik heb geen turbo geld. Hier in het dorp reed er 1 met 320 pk. Was niet meer normaal als je dat zag rijden. Reed ook met een 6 bak, ik geloof dat hij er weleens 300 op de teller mee heeft gereden

Edit: fototje van die corsa
 
Ik zat te kijken naar vergelijking als een b18 met 200pk, alleen die heeft geen turbo...

Michiel hier...

Bij 8000 toeren weet zo'n Honda dat er net uit te peuteren. Wil niet weer een discussie oprakelen, maar iedereen weet dat Honda's veel vermogen hebben, maar dat ze ook enorm veel toeren nodig zijn om een dergelijk getal te bereiken.
 
Vandaag even een spaarvarken geslacht en even bij Biesheuvel autosport langs geweest. En ik kwam thuis met een Mocal olie koeler kit.

 
Youri, hoe zit het met de het onderstel dan? komt er nog een schroefset onder?
Ga je de remmen ect nog vervangen aangezien jij veel geld in het blok pompt :#
 
Bij 8000 toeren weet zo'n Honda dat er net uit te peuteren. Wil niet weer een discussie oprakelen, maar iedereen weet dat Honda's veel vermogen hebben, maar dat ze ook enorm veel toeren nodig zijn om een dergelijk getal te bereiken.

Honda KAN dergelijke toeren maken.
Moet je bij VAG eens proberen, loopt gelijk de soep in :+

Kort door de bocht antwoord, maar scully je moet beter weten.
Het is niet een simpele optie ofzo, t moet een autoleven(dus tonnen) meegaan.
En dat doet het.
 
Youri, hoe zit het met de het onderstel dan? komt er nog een schroefset onder?
Ga je de remmen ect nog vervangen aangezien jij veel geld in het blok pompt :#

Er zitten voorremmen onder van een Kadett gsi 16V. Ik heb een achteras liggen om schijfremmen op te gaan bouwen, en ik heb vandaag gelijk even geinformeerd voor een setje Wilwood remmen die moeten er aan de voorkant onder gaan komen 8)

Schroefset zat er al onder
 
Status
Not open for further replies.