Show je eigen auto (2)

Status
Not open for further replies.
ItsMe said:
HPIM2902.JPG


:X

leuke kerkbanken :)
 
*kijkt naar konijn met rode ogen tussen de stoelen in*:p

EDIT: en de elektriciteitskabels die daarboven hangen8P
 
ErWaNeS said:
*kijkt naar konijn met rode ogen tussen de stoelen in*:p

EDIT: en de elektriciteitskabels die daarboven hangen8P

Kooi is vast onder stroom gezet, je kunt die konijnen echt niet vertrouwen..

})

Vandaag de hele dag kap open gehad van de auto (golf III carbrio) was daarom wel erg goed te doen! 8) maarja jammer dat ie niet van mij is :p
 
Joost@aerox said:
Komt wel lekker vlot op gang dan, dat doe ik je niet na :)

Dat is het mooie van een G60 .. je hoeft em niet in de toeren te janken om wat vermogen eruit te sleuren :p
 
vandaag de enigste A'pexi power FC voor de ca18det in nederland weten te bemachtigen 8)

heerlijk apparaat, kan me totale motormanagement ermee instellen en aanpassen.. nu gaat de 400pk wellicht gehaald worden -:-

wat het apparaat zoal kan:

http://www.apexi-usa.com/electronics_fc.asp

Engine RPM
Ignition Timing
Vehicle Speed
Air Flow Voltage (Pressure Sensor Voltage)
Injector Duty Cycle
Boost
Knocking Level
Battery Voltage
Intake Air Temp
Water Temp


:~


owjah, en ik ga ws toch topmount rijden })
 
Marco_v_W said:
vandaag de enigste A'pexi power FC voor de ca18det in nederland weten te bemachtigen 8)

Sorry Marco , maar dat heb je niet.Iig niet de Commander. Ik speel dr al een tijdje mee inc de het complete Apexi moto manegment erbij :*
 
Zijn er nog mensen die naar de meeting Project Overdose gaan in Etten leur morgen??

Is op het zelfde terrein als in augustus vorig jaar.
 
JohnB said:
Sorry Marco , maar dat heb je niet.Iig niet de Commander. Ik speel dr al een tijdje mee inc de het complete Apexi moto manegment erbij :*

ca18det lieve schat ;)

zijn zat mensen die er idd mee rijden, maar niet voor de s13 ca18det 8)
 
Oja natuurlijk , :X Mja logisch , niemand vindt dat blok t geld waard 8P
Vriend van me heeft m op zn Impreza. Wel tricky spul om je settings goed te zetten , maar daarintegen ook heel mooi met oa de knock sensor en de hele klere zooi.

weet niet hoe het bij de nissan zit , maar bij de Suub moesten de cam-sensor en crank-sensor feed omgedraait worden ivm euro vs jap build
Misschien handig om dat ff uit te zoeken :)
 
Als ik het goed heb is dat ding net zoiets als wat ze in de garage's gebruiken ?? Mijn pa heeft een passat en daarbij kunnen ze ook met de computer allerlei dingen instellen, chiptunen is net zoiets volgens mij :? Alleen kun je het met dat ding veel sneller/gemakkelijker doen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top