Show je eigen auto (2)

Status
Not open for further replies.
Karoshi, you will love it. Mijn pa heeft een S80 en die dingen zijn zo zalig. Je krijgt meer waar voor je geld dan bij bmw/audi imo.
 
scully said:
Idd, die 2 buitenste boxen zijn 20 cm van Pioneer, goed voor 300 Watt per stuk, die er tussen in zitten zijn 260 Watt per stuk. Zijn toch aardig dikke boxen dacht ik.
Even voor al die zeiklui hier, die zelf 2 XPlod boxjes van 70 Watt in de auto hebben, mijn interesse ligt hier helemaal niet, mijn interesse zit onder de motorkap. Ik vind het gewoon belangrijk om een goed stukkie muziek in de auto te hebben.
Eigenlijk vind ik dat al die lui die hier wat te zeiken hebben, meteen in dezelfde post een foto moeten laten zien van hoe hun het wel niet hebben. Meestal krijg ik hier het idee dat de grootste zeikers niet eens een auto hebben, en nog altijd een beetje op hun scootertje moeten rondcrossen.

Voor jou en je vriend, je kan dit mooi of vet vinden, maar geloof me, dat is het niet. Als je in verschillende auto's met echte dikke instals hebt gezeten dan zul je dat wel beamen. Kijk maar eens op www.showyoursound.nl daar zie je wel wat ik bedoel. Ik wil je niet afbranden ofzo, maar dit is een typisch voorbeeld van iemand die in watts denkt, en denkt een vet geluid te hebben, maar dat niet heeft.
 
Knappe auto Karoshi! Is het een benzine of diesel (6 versnellingen)? Rijden erg goed die auto's iig en zeer luxe en mooi interieur ook nog eens. Prachtwagen!
 
Dub: Wij begrijpen elkaar ;) Voor het bedrag dat ik voor deze oto neer moet tellen heb je ook een bmw of audi maar zeker niet met opties...

inferno: eland? 8P

Specs:
Volvo V50 2.0D 136pk 6bak
titaniumgrijs metallic
volledig leder interieur
gps
sportspack (voorspoiler, deurlijsten, achterspoiler, bumperspoiler, 17' velgen, sportchassis)
dual airco
cruise control
premium sound system (8 luidsprekers)

tja en alles wat zo wat standaard op een volvo v50 zit...
Binnekort natuurlijk mooiere foto's :)

Wat duurt wachten toch lang :(
 
Last edited:
Jeoen said:
neit elke en zoal stefan(scully) al zegt het si bij de meeste om het gat op te vullen maar deze is voor een rx7 type 1998

jeroen

alleen jammer dat de rx-7 nooit is gemaakt in 1998...

Laatste rx-7 is uit 1996.. opvolger was de rx-8 die in 2003 kwam..
 
Vandaag ff naar Duitsland gecrosst om mn nwe velgen op te halen

4 stuks 16" AC Schnitzer velgen 8)
Banden zijn 205/50/16
Voor van Uniroyal - ralley ofzo
Achter Goodyear nogwat

schnitzer-velg.jpg


schnitzer-zij.jpg


schnitzer-voor.jpg
 
Carlosz said:
alleen jammer dat de rx-7 nooit is gemaakt in 1998...

Laatste rx-7 is uit 1996.. opvolger was de rx-8 die in 2003 kwam..

Das vast zon verkoop truuk. Zo van het is een 2005 maar productie jaar 2004
 
ja alleen kosten me die ook nog eens 550 euro en die heb ik ff niet liggen ;)
Ik kon kiezen of 4 nwe banden voor mn Azev E velgen voor 550 euro óf deze velgen halen voor 400 euro inc banden.
Dan weet ik wel wat ik doe 8)
 
Hoe is het eigenlijk met je 325i george? Ik weet dat je op BC2003 spullen zocht omdat je een tikkertje heb gehad?
En ik zie je niet op BMWteam.nl
 
Gaat super John, uhm begin deze maand terug gekregen van de spuiter. Die plaat bovenop de chassisbalk is er opnieuw ingelast, en die balk is gericht. Nieuw voorfront (gedeelte van de mistlampen) erop en laten spuiten. Voor de rest motorkap en achterklep laten uitdeuken en spuiten. En Mtech2 set laten spuiten (behalve kofferbakspoiler). mtech achterbumper en voorbumper+spoiler zit er al op. Dit weekend aan de skirts+deurbeplating beginnen. Zit ook een nieuwe radiateur in. De massakabel was ook niet meer fris, startmotor ging de massa pakken via de kabelboom van de motor> resultaat, doorgefikte kabelboom en startmotor :| . Alles laten fixen. Dan soon een apktje erop en genieten van de bimmer in combinatie met het mooie weer 8) .

*edit* zit niet echt meer op bmwclub2003, zal me eens gaan inloggen op bmwteam.nl
 
zjonnie said:
Voor jou en je vriend, je kan dit mooi of vet vinden, maar geloof me, dat is het niet. Als je in verschillende auto's met echte dikke instals hebt gezeten dan zul je dat wel beamen. Kijk maar eens op www.showyoursound.nl daar zie je wel wat ik bedoel. Ik wil je niet afbranden ofzo, maar dit is een typisch voorbeeld van iemand die in watts denkt, en denkt een vet geluid te hebben, maar dat niet heeft.

Ben je een beetje dislectisch ofzo? Ik zeg toch dat ik gewoon een goed stukkie muziek in de auto wil en dat mijn interesse daar helemaal niet ligt. Volgens mij ben jij echt zo'n gassie van 17 die idd dus op showyoursound gaat kijken en dan tegen andere lui loopt te roepen dat ze geen vette install hebben. Voordat je weer commentaar gaat lopen hebben moet je eerst je eigen instalatie maar eens laten zien.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top