Show je eigen auto #19

Status
Not open for further replies.
valt toch wel mee :*. Maare voor 4 cm zouden jullie ook al voor een complete schokbrekerset gaan??

We hebben het niet over jou hoor Erwin... :p

Ik zou zeer zeker een hele kit pakken, alleen veren rijd zooooooo KUT!

+ Je schokbrekers vinden het echt niet leuk. :p
 
We hebben het niet over jou hoor Erwin... :p

Ik zou zeer zeker een hele kit pakken, alleen veren rijd zooooooo KUT!

+ Je schokbrekers vinden het echt niet leuk. :p

Onzin, ik heb 1.5 jaar met verlagingsveren icm ori schokbrekers rondgereden, helemaal prima!
 
Inderdaad Erwin, neem een schroefset. Waarschijnlijk wil je naar verloop van tijd toch lager, of aan de voorkant iets lager bijv. en dan kun je dat mooi zelf instellen.
 
Onzin, ik heb 1.5 jaar met verlagingsveren icm ori schokbrekers rondgereden, helemaal prima!

Ligt eraan wat in jou ogen prima is.....

Ik vind het echt totaal niks...

@ Jesse: Precies, ik heb nu andere velgen + banden, doordat de banden zo plat zijn zit er weer wat ruimte tussen wiel/kast, had ik nou direct een schroefset gekocht had ik het easy kunnen aanpassen, nu zit ik met alleen die kut veren! :)
 
Voorband laten repareren net.. viel me erg mee, twintig eurotjes +ralf+

Ook meteen ff geinformeerd naar de prijs voor nieuwe achterbanden, 170 per stuk.. Had ze duurder verwacht, maar toch. Voorlopig lekker laten zitten, profiel genoeg maar ze maken herrie :(
 
Pirelli P7000 :p Heb het niet over bandenmarkt.nl ofzo heh, het is bij profile.. en inclusief monteren en balanceren. P-Zero's zijn wel iets goedkoper denk ik trouwens, maar heb voor en achter liefst het zelfde..
 
Hehe vandaag super lol gehad :p vriend van me wou zn luchthoorn toeter geval hebben,dus eentje gehaald deden er een uur over voordat we hem netjes ingebouwd hadden en wat een geluid komt eruit..,Daarna ook maar eentje voor me crx gehaald die ging gelukkig makkelijker,Maar wel fun zn ding als je tunneltje in rijd 8P
 
Iemand toevallig een 195/50/15 bandje voor me?
Band lek gereden en heb ff snel iets nodig voor de vakantie, mag niet teveel kosten want na de vakantie komt 16insj eronder...
 
mjah:+

Gijs zn auto is afgekeurd omdat zn veren speling hadden in de schotels als ie op de brug stond.

Eigenlijk nooit bij nagedacht dat dat zou gebeuren:X
Dus hij rijd nu op uber stugge tractor hoogte met mijn 309 gti schokdempers die ik over had:p

Veren vastpikken (lassen) aan de veerschotels, no problemo.

valt toch wel mee :*. Maare voor 4 cm zouden jullie ook al voor een complete schokbrekerset gaan??

Gewoon veren, rijd prima.
 
Veren vastpikken (lassen) aan de veerschotels, no problemo.

:D Zo komt ie idd wél door de APK denk ik :+

Het trouwens nu bekent waar we naartoe gaan op vakantie... de reis gaat naat Zarautz, noord Spanje..

Twee weken golfsurfen :W Nog nooit gedaan maar het lijkt me wel wat :D
 
Hij komt wel door de apk ja :p

Is alleen ff met de slijptol spelen als de veren eruit moeten, daarom ook maar op een paar plekken vastpikken.

Ik wil ook nog wel een keer surfen 8)
 
Iemand toevallig een 195/50/15 bandje voor me?
Band lek gereden en heb ff snel iets nodig voor de vakantie, mag niet teveel kosten want na de vakantie komt 16insj eronder...
Rij ff langs Dave de oplichter der oplichters van Kwik Fit (dit heb uiteraard nog gezegd). Kwik Fit heeft denk ik wel een aardig tweedehands 195/50r15 liggen. Tis wel een veel voorkomend maatje.

Vandaag twee keer op en neer naar zaandam gefietst = ongeveer 28km in totaal. Ik ben KAPOT
 
Voorkant net 1,5cm lager geschroefd ... is nu beter naar mijn smaak, alleen de rechter voorkant kraakt bij hobbels in de weg, morgen even kijken of het te verhelpen valt. iemand enig idee wat het kan zijn ?

er zit nu vinger dikte ruimte tussen de band en de wielkast en het schroefdraad van het set heeft nog 1 cm speling tot het einde.

6giwojr.jpg
 
Wow :W

Kraken kan een draagarm zijn.. ondertussen wel ervaring mee :rolleyes: Bij mij was één van de rubbers gescheurd na het vervangen van een ander ondersteldeel, gebeurd blijkbaar wel vaker als een rubber bus na zoveel duizend km ineens anders belast word. Als bij het verstellen of monteren van die schroefset en draagarm naar beneden bungelt lijkt me dit een goede kanshebber..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top