This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #18

Status
Not open for further replies.
Ligt ook aan je verleden denk ik, boven de 30km te hard is toch officier van justitie oid?
 
volgens mij hetzelfde.

Heb btw een nieuw karretje, een Nissan Almera 1.8 sport uit 2000
Hij is zwart, met her en der wat kleine plekjes in de lak, maar woon in rdam in een vrij krappe straat dus die komen er toch wel bij Ga er verder niks aan doen behalve audio natuurlijk :W
Zal vanavond of morgen wel ff pics maken.
 
Die om 5 uur dichtgaat ? Kan btw nog niet rijden, nog helemaal van de kaart van gisteravond :X :+ Net ook niet zelf gereden.
 
Rijd ik vanochtend achter de auto van Gell. Ik ernaast rijden in de file om te groeten, blijft ie strak voor zich uit kijken:z Geinig autootje. Klinkt ook wel leuk, alleen die wieldoppen:X

Ik was wel undercover: pet, zonnebril en plaksnor en baardje:+
 
200e 40km te hard...

ff offtopic, wat kost dan bijv. ter vergelijking 160 waar je 120 mag (@snelweg?)


nee ik heb net mijn bekeuring binnen, 37 km te hard na correctie, en de boete is 230 euro

Buiten de bebouwde kom!!



Ligt ook aan je verleden denk ik, boven de 30km te hard is toch officier van justitie oid?



klopt, die kijkt naar of je punten rijbewijs hebt en wat je al bv eerder gedaan hebt, waar het is gebeurt etc:X
 
echt super veel geld wat de regering int aan boetes:| , ik vraag me altijd af waar dat allemaal wel niet naar toe gaat:r
 
Beetje jammer dat ze het allemaal onder het mom van verkeersveiligheid doen. Ik weet wel betere dingen voor de verkeersveiligheid, maar dat kost geld ipv dat het geld in het laatje brengt.
 
Status
Not open for further replies.