This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #18

Status
Not open for further replies.
Timmetje, want, verkocht?

Ben bezig om...

Hij is nu weer bijna helemaal orgineel....
En dan al het spul los verkopen en de auto in orginele staat.....!


Ik kom wel op tv btw!

Bij omroep brabant bij de olifanten dooders, daar deden ze mn vriendin intervieuwen en ik gaf weer commentaar
 

mijn auto en de auto van een vriend van mij is ook gefilmt under da hood y0!
 
Nette Auto maar toch heb ik er wat op aan te merken.
Het leer van de voorstoelen:X

Jij bent gek!

Ok op die foto's lijkt de bestuurderstoel niet net meer, maar ik kan je vertellen...voor een 10 jaar oude bestuurdersstoel...prima staat. Wat slijktage en kreukels kan je verwachten, hoort ook bij leer vind ik, maar geen scheurtje niks.
(Met een Liquid Leather set is die stoel dus weer als nieuw te krijgen)

De passagierstoel is nagenoeg nieuw! Op die ene foto toch heel duidelijk te zien.
 

Is dit zo'n 328? Zo ja, DOEN die conversie. Hier in rijdt ook iemand met zo'n ander inlaatspruitstuk, en je wil niet weten wat voor geluid er af komt. En snel dat dat ding is. DOEN, DOEN, DOEN, je weet niet wat je mist
 


Die stoelen vind ik er inderdaad nog erg mooi uitzien! verder weet ik niet of dat carbon wel mooi staat. Aan de ene kant staat het "race" en aan de andere kant staat het ook heel netjes. Misschien als er meerdere delen komen dat het anders staat
 

www.marcoleer.nl, leerspuiterij. Levert echt superwerk.
 
Filmpje Van scheuren met me alto

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=-BPiYxzUw-g"]YouTube - Rijden met de alto[/ame]
 
Status
Not open for further replies.