This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #18

Status
Not open for further replies.
Nou is nu niet meer leuk kan nog niet me auto thuis parkeren alles is afgesloten nu nog steeds vroeg net aan zn drol in uniform hoelang het ging duren jah nog ander half uur zeg woon daar man laat me er effe door nee nee kan niet..

auto staat nu bij station en dat wil ik niet want reed er net al langs en daar stonden 5 autos met opgebroken raampjes
 
Gewoon er doorheen rijden en dan remmen dan glij je vanzelf uiteindelijk wel naar je huis
 
Ja, wanneer laat je em nou eens chippen eigenlijk? Scheelt best veel hoor :#

Euhm, augustus ofzo, JD zit de komende 4 weken wel volgeboekt schijnt, maar we zien wel... Twijfel wel of ik hem op maat laat chippen, of standaard chip neem... Ben aan de ene kant wel iemand van "als je het doet, doe het goed", aan de andere kant is het een volledig standaard auto (EGR open, kat aanwezig, standaard injectoren, complete standaard uitlaat enz. enz.), dus de vraag is wat ik ermee opschiet...
 
Vorig jaar rond deze tijd heb ik mijn auto gekocht, dus werd het eens tijd om hem voor het eerst te wassen 8P . 1x door de wasstraat gereden en een keer in een wasbox afgespoten in dat jaar.



Wel aardig opgeknapt weer.
 
En de kosten zijn meestal voor de veroorzaker geloof ik :X

Neem aan dat het bedrijf het dan op zich neemt, niet de chauffeur zelf

chauffeur moet zorgen dat zijn lading goed vast zit...

maar meestal draait 't bedrijf ervoor op...

en dat gaat flink in de papieren lopen...
 
chauffeur moet zorgen dat zijn lading goed vast zit...

maar meestal draait 't bedrijf ervoor op...

en dat gaat flink in de papieren lopen...

Als het een defect aan de trailer is door bijvoorbeeld slecht onderhoud lijkt me niet dat de chauffeur aansprakelijk gesteld wordt.. Aan de andere kant, hij had ook kunnen weigeren om te rijden dan, maar dan denk ik dat ie niet lang werk meer heeft
 
Bleek dat er in de krant stond dat er idd een defect aan de vrachtwagen was ofzo iets.Geintje duurde tot half 12 snachts dat ze eindelijk klaar waren met schoonschrobben en speciale machines op het wegdek hadden losgelaten ,Waren vanaf half 8 bezig ofzo..
 
Vorig jaar rond deze tijd heb ik mijn auto gekocht, dus werd het eens tijd om hem voor het eerst te wassen 8P . 1x door de wasstraat gereden en een keer in een wasbox afgespoten in dat jaar.



Wel aardig opgeknapt weer.

Nice, busje bumperzwart doet ook wonderen trouwens
 

Gewoon std. chipje, tis al duur genoeg

chauffeur moet zorgen dat zijn lading goed vast zit...

maar meestal draait 't bedrijf ervoor op...

en dat gaat flink in de papieren lopen...

Bedrijf is aansprakelijk voor schade tijdens het werken
 
Nice, busje bumperzwart doet ook wonderen trouwens

Op een foto als deze zie je die kleine putjes van die hagel niet. Mn neef werkt bij een schadeherstelbedrijf. Ga eens vragen wat het bij hem kost om ze eruit te laten tikken.

Mn broertje zoekt namelijk ook naar Corsa's enzo, maar voor een '94 er met 180k op de klok vragen ze nog bijna 3000 euro. Deze is van '96 en heeft 115 gelopen en heb ik 1000 euro voor betaald.
 
lennox, je vind vaak genoeg corsa's op sloop, probeer mooie plaatdelen te pakken te krijgen scheelt je wat geld, en bij eventuele verkoop vang je er meer voor...
 
lennox, je vind vaak genoeg corsa's op sloop, probeer mooie plaatdelen te pakken te krijgen scheelt je wat geld, en bij eventuele verkoop vang je er meer voor...

Heb ik ook aan zitten denken, maar in principe heb ik dan alleen een motorkap nodig. Alleen zitten er in het dak ook veel putjes (platte delen van de auto zeg maar)
 
dak is wel goed uit te deuken, weet niet waar je zit, maar anders heb ik wel een goedkope uitdeuker voor je in adam...
 
Status
Not open for further replies.