Show je eigen auto #18

Status
Not open for further replies.
Noh bijna me crx in de prak gereden De voorkant..reed maatje van me naar huis en merkte in een bocht dat me voorkant al weggleed maarjah had hem onder controle dus gewoon weer verder rijden.Reed net 30 of 40 toen weer terug naar huis in de zelfde bocht met 40 en gleed me voorkant weg op andere weghelft en me achterkant kwam erna nog is bij dus stond gedraait op de weg en half in de berm net langs een paar bomen ..Nu blijkt dat er een vrachtwagen van gulf zn transport verloren is .Waar ik eruit gleed en tot me huis ligt allemaal olie dat is zn 10 km lang als het niet langer is ..Niemand kant ook de stad meer in of uit alles is afgesloten..Woon zelf aan de kan waar je dus de stad in en uit rijd..Schrok me echt de tering toen ik die boompjes zag 8P bijna elke bocht ging ie glijden en reed niet harder als 20 echt levensgevaarlijk
 
Haha Dat is de prachtigste haha..Zie het ook al voor me :P,Maarjah moest daar ook beetje een heuveltje op rijden wou optrekken nou had enkelt wielspin :P
 
8P

Edit zijn nu nog bezig met schrobben :P zijn al 2 uur bezig .Zal wel flink in de kosten lopen zn geintje..
 
Last edited:
En de kosten zijn meestal voor de veroorzaker geloof ik :X

Neem aan dat het bedrijf het dan op zich neemt, niet de chauffeur zelf :P
 
Reed net 30 of 40 toen weer terug naar huis in de zelfde bocht met 40 en gleed me voorkant weg op andere weghelft en me achterkant kwam erna nog is bij dus stond gedraait op de weg en half in de berm net langs een paar bomen ..

Ik snap best dat het een beetje wennen is voor je, zo'n rijdende auto...
 
Je ben wel op dreef de laatste paar dagen bart :D

Wel kut jeroen, zelf een keer gehad dat een lijnbus ze olie had gelekt (30L oid)
Ging ook alle kanten op/dwars, maar raakte gelukkig niks....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top