This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #18

Status
Not open for further replies.
te vet die CH's...

Heb mijne gisteren samen met Boeie ook wat lopen veranderen:

kentekenplaat rechtgezet, gti grille met rode rand gemonteerd, oranje knippers erin, en mistlampen er even uit om schoon te maken en de reflectors te smoken, wissertje anders gezet...verstralers volgende week weer monteren en de voorbumper stellen, nog even wassen en hij is klaar voor MIVW 8)

[ir]http://img516.imageshack.us/img516/9331/p1000639ka2.jpg[/ir]

klikkkbaar
 
Wisser aan de linker kant leggen :*, ziet er goed uit 8). Laatste tijd zie ik "gelukkig" niet meer van die sjonnie MK2's. Nu zie ik vaker gewoon echt nette MK2's rijden. Laatst ook een hele nette G60 hier in de wijk . Zie regelmatig ook 2 crosscountry rijden? Althans lijkt op 4x4.. maar dat vind ik echt niks :X

MK3 daarintegen... tis net alsof de tijd doorschuift qua modellen en berijders ervan. Stond gister ook weer zon eppo naast me voor t stoplicht... gassen en doen om maar een sprintje bij mij uit te lokken 8P
 
Hij blijft tof :W hier in de buurt rijdt nu echt een kopie van die van jouw rond , als ik hem ergens zie zal ik eens een foto schieten.

Heb wel 2 foto's van die zelfde gasten die nu ook een witte hebben...




Die rooie golf is ligt echt laag , die staat trouwens ook @ verbreed staal 8)
 
Er hoort eigenlijk een grille in met smalle lamellen maar daar passen mn kruisverstralers niet in..dus dit is dan het enige alternatief, tis wel een originele van Hella en geen imitatiezooi. Nu nog een andere slotplaat, die is blijkbaar ook anders...De grille zit met een soort kliksysteem en dat wil nu dus niet echt

op naar de sloop volgende week

ook ontdekt dat ik geen smalle bumpers kan monteren, ze hebben in het front zitten hakken om ruimte te maken voor de mistlichten...Dus dan maar binnenkort de dikke bumpers laten spuiten.
 
Ik heb nog even nieuwe wissers op mijn leasner gebeund zaterdag:
(klik klak klaar)
[IR]http://i19.tinypic.com/5yhca45.jpg[/IR]
 
Serieus joh, wist ik niet joh! Het verschil is toch niet bij elke auto zo groot als bijd ie 206?.. ik wil ook van die aero twin zooi, is nog best prijzig toch?
 
nah hangt beetje van de lengtes af van je wisser. Ik was voor 50 euro klaar, en dan heb ik valeo, dat is nog ff een klasse beter dan bosch. Ik heb links 530 en recht 475mm.
 
De eerste 2 maanden wist het echt super, geen spatje/streepje niets. Na 2 maanden beginnen ze bij mij wat minder te worden, maar nog steeds goed
 
Status
Not open for further replies.