Show je eigen auto #15

Status
Not open for further replies.
Kreeg vorige week een boete binnen, dat ik geflits was in Beilen, boete van €47 ofzo. Nu blijkt dat ik daar nooit ben geweest, kreeg net nl. een brief dat ik dus geflits ben in Assen. Kan ik daar bezwaar tegen maken? Door hun fout? Of had ik dat al eerder moeten doen?

Weet iemand hoe dat zit? Want ben tenslotte een echte Nederlander :D En als ik er onderuit kan komen, doe ik dat natuurlijk ;)
 
Je zit nog in de periode waar je bezwaar aan kunt tekenen toch (6 weken ofzo?) dus ik denk dat je wel een kans maakt ja..

Of heb je zo hard gereden dat het eigenlijk net wel kon :P

Als je hard bewijs hebt dat je daar niet was (als die andere boete op een vergelijkbaar tijdstip is bijvoorbeeld) kunnen ze bijna niet anders dan de boete schrappen lijkt me
 
Boete van €47, 140km/h waar je 120km/h mag (snelweg dus).

Maar kreeg dus gisteren een brief binnen, dat hun de plaatsnaam fout hadden, en dat ze me een nieuwe sturen en als ik hem al betaald had, dat ik de brief als niet verzonden beschouwen.

Dus doelde meer op hun fout een bezwaar maken, als dat zin heeft?
 
Ja niks, maar heb het nog nooit gedaan zodoende wou ik even weten hoe en wat :D Wie weet krijg kook wel 10.000€ :P (Die ene dude van Flitservice).

Ik moet hem toch eerst betalen? En dan bezwaar tekenen op basis dat hun de plaatsnaam fout hadden.
 
ik heb geen idee, ik krijg alleen maar boetes die niet hoger zijn dan 12 euro ... heb zelf ook nog nooit bezwaar aangetekend.
 
Nee niet eerst betalen volgens mij. Gewoon bezwaar aantekenen. Op achterkant van de 'boete' staat precies hoe je het moet doen;)
 
Ow.. ik dacht dat je op twee plaatsen rond dezelfde tijd geflitst was.. Nee, hier bezwaar tegen aantekenen gaat niet werken, ze hebben zelf de fout toch al gecorrigeerd? :P
 
ff offtopic

er staat een aardig artikel over onze vriend "New-mini" (die met die gallardo...... :') )in de Quote,
dat het zon succesvolle entrepreneur is,
volgens mij leeft die gast echt in zn eigen fantasie wereld 8P
 
Nette bak:)!
Meer foto's? Plannen!?

thnx!

opzich nog heel veel plannen, ding staat nu weg te rotten in de garage omdat ik nog steeds een koelvloeistofprobleem heb. Maar het kan me eigenlijk ook niet boeien want vervoer heb ik toch wel :+ Ga er wel een keer tijd en geld in steken om hem strak te maken. Verlagen, andere uitlaat eronder (zit zo'n idiote remus van een ander type wagen onder) en hangt dus scheef. en nog wel meer dingen, ik zie wel wanneer ik er zin in heb :p

[ir]http://i19.tinypic.com/6bvx8b9.jpg[/ir]
 
Last edited:
6h3dyyc.jpg

:)
 
ff offtopic

er staat een aardig artikel over onze vriend "New-mini" (die met die gallardo...... :') )in de Quote,
dat het zon succesvolle entrepreneur is,
volgens mij leeft die gast echt in zn eigen fantasie wereld 8P

Las het vandaag ook al :D
 
Hoezo zou het niet waar kunnen zijn dan?

hij importeerd mod-chips om Wii's enzo omtebouwen.
hij was ook de enige die geen "omzet"cijfers wou geven.

maar wel een nieuwe mini besteld zegt ie, dus misschien zit er wel biznizzzz in :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top