Show je eigen auto #14

Status
Not open for further replies.
tot de 40 % toename van het vermogen hoeft je niet te laten keuren volgens rdw ,Kwa verzekering ligt dat weer anders die stellen je dan gewoon aansprakelijk als je ongeluk maakt..Jongen op het opelforum die bouwt laatste tijd allemaal auto´s om en heeft hem dan ook opnieuw laten keuren,Dat kost behoorlijk wat en zijn aardig wat eisen.Maar dan heb je ook geen gezeur meer..Je moet dacht ik wegligging test doen,remmen test,Je gewicht wordt opnieuw gemeten wat ook weer niet zoveel meer mag zijn..enz..
 
Maar hoe wil de verzekering erachter komen, als je auto in puin ligt. Als er een ander blok in zit, is het wel te zien natuurlijk, maar in mijn geval blijft gewoon het originele blok erin. Wil niet zeggen dat ik em niet wil laten herkeuren in de toekomst. Ik wil ook gewoon geen gezeik hebben, en em niet elke keer knijpen als ik (weer) wordt aangehouden.
 
@ Jusseb...Daar moeten Coupe wielen onder :W

Hij gaat eerst naar beneden 8) met novitec demperts.

mooie bbs wielen lijken me ook vet 8)

Maar eerst ;

- Seb01 remap chip
- Supersprint downpipe + cat v.v. + middendemper vervanger
- Bleed valve

8)
 
als je blok met meer cilinders erin hangt, dan is dat voor de gemiddelde leek toch snel te zien bij een routine controle.

Ik had zelf ook een 1300 ipv 1000 blok in mn Mini, maar dat bleef een 4 cilinder.

Zijn ook gasten die een VTEC/Type R erin hangen. Herkeuren was dan toch het devies en het lukte ook altijd wel. Kost je alleen wel geld, tijd, wanhoop :P soms.
 
Zo Net effe een hele waslijst aan nieuwe onderdelen gemaakt.G60 gaat niet door wordt mij teveel voor om te bouwen en heb er geen plek voor op dit moment..Dus dit blok wordt zo goed als uit elkaar gehaald..Komen nieuwe zuigerveren in want had carterdruk..Van het weekend gaan ze eruit en dan eind van de maand alle onderdelen bestellen :),En voordat we weer gaan lopen schreeuwen doe dat hok weg,Nee ik doe hem niet weg want vind het gewoon leuk beetje sleutelen.
 
Moet ook zon STW lip hebben :~

25zjk9c.jpg


adq.sized.jpg


Alleen al die carbon spiegels zijn €500 nieuw :'(
 
Dat ding is echt heeeeel vet zeg :#!

Nu nog dat interieur, en dikke velgen er onder, en je hebt een prachtbak :W.
 
Ik heb al meerdere keren zo'n rode race alfa door Overveen zien knallen (achterop een auto taxi natuurlijk ^^)

Op naar Circuit Zandvoort om is lekker te knallen denks :7
 
Ik heb al meerdere keren zo'n rode race alfa door Overveen zien knallen (achterop een auto taxi natuurlijk ^^)

Op naar Circuit Zandvoort om is lekker te knallen denks :7

Klopt, die was gister weer fijn aan het knallen. Alleen onderstel gaat nu echt flink verbeterd worden. Was bij hem toen hij nog helemaal rood was. Nu met stickers is echt 10x vetter!
 
Tering kriebel, best veel Seat rijders hier op 't forum, de laatste weken lijkt wel :P


(Copy & Past van vorige topic)

Om op de Seat-tour te blijven :+ :P

"Pics"

Bumpert opnieuw laten spuiten, veel steenslag enzo.
Ook gelijk nieuwe stootstrips besteld, en mee laten spuiten en het
resultaat mag er zijn, staat (naar mijn mening) top!

"Pics"

To-do:

- Verlagen
- Andere velgen
- Chippen :)
- Etc.

Terence


Kijk ook is naar FR ondergrill voor je Ibi. staat een stuk sportiever vind ik.
Ben je al aangemeld bij Seat Online?
 
Klopt, die was gister weer fijn aan het knallen. Alleen onderstel gaat nu echt flink verbeterd worden. Was bij hem toen hij nog helemaal rood was. Nu met stickers is echt 10x vetter!

Ja ik zag hem omstreeks 4 uur 's middags denk ik.

Wel puur toeval dat ik hem al meerdere keren ben tegen gekomen want je moet ook maar net naar het station of de appie lopen wil je hem tegen komen.

Ziet er in ieder geval goed tof uit!

Ff chillen op een bankje in Overveen is eigenlijk altijd wel relakst, ook echt aso bakken waar die blondines af en toe boodschappen mee doen bij de appy heyn 8) (A8 W12, G500 etc)

mja, back ot hehe dit heeft vrij weinig met eigen auto te maken :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top