This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #14

Status
Not open for further replies.
Zo vandaag De motor eruit gesloopt..Auto weer terug op wielen gezet en nu wachten tot ik een leuk blokje tegekom ..
 
*zucht*

Nu zijn die grapjes ook wel weer leuk geweest over beunjeroen.

Veel van jullie zouden de auto meteen weg laten brengen voor reparatie, hij doet/probeerd het iig zelf. <-- punt
 
Och, met een goedkopere auto kun je dit nog eens proberen.
Denk iig maar niet dat ik dat stinkhok van mij naar een garage ga brengen, daar heb ik echt geen geld voor (over).

Alleen jammer dat alles bij m fout loopt, maar goed, wie weet trekt het nog eens aan
 
Hehe Achjah Boeit me ook niet hoor Weet ok wel dat de meeste er maar grapjes over maken dus,Tjah dat het niet mee zit is ook gewoon kut,vraag er zelf ook niet om..De auto is voor derest goed maarjah De motor is gewoon verrot.Maar wees niet bang hij komt wel weer rijdend.Motor is er nu uit,van het weekend motorruimte netjes maken en dan gaan we effe wachten tot salarisje eris en dan komt er wel weer wat anders...Ben beetje aan het kijken naar een 16v blok dat is het meest makkelijke om er in te hangen en anders wordt het een g60..
 

Gewoon 16vtje erin!
 
Status
Not open for further replies.