Show je eigen auto #13

Status
Not open for further replies.
Zaterdag ga ik zeer waarschijnlijk dit schatje ophalen+ralf+
Foto%3dDVEGYOAU.jpg

Zit nu 1100 motortje in9||6
MAAAR ik heb al een leuk idee over een blokje.
G60 motortje met een Impreza turbo die ik nog ergens vandaan kan toveren:~ Dat moet aardig voorruit gaan denk:X

Ga je dan ook de remmerij etc aanpassen? Schijven rondom etc en wat stabilisatie stangen?

Wel leuk plan. Golf 1 die blaascht kikt'
 
Ga je dan ook de remmerij etc aanpassen? Schijven rondom etc en wat stabilisatie stangen?

Wel leuk plan. Golf 1 die blaascht kikt'


Uiteraard!
Er moet nog zat werk gedaan worden, maar daar is het een project voor.
Remmerij van G60 komt er waarschijnlijk op.
 
Vette wieltjes onder die MK1 8)

Ik zit nog steeds te twijfelen over wat voor kleur compomotives ik ga bestellen .. zwart, wit, goud of grijs. Moeilijke keuze :P
 
Weinig schoonmaken zul je bedoelen :P Velgen zijn iig simpel om schoon te houden dus of ik dit nou wat vaker moet doen ivm de kleur maakt me niet zoveel uit :) Mijn eerste keuze ging btw ook uit naar zwart. Donkergrijze of antractiet kleur lijkt me ook wel vet, want bij zwart steken de banden altijd zo af (banden zien er altijd wat half niet zwart uit :P) En nee ik ga geen bandenzwart zooi gebruiken .. levensgevaarlijk spul x|
 
Vette wieltjes onder die MK1 8)

Ik zit nog steeds te twijfelen over wat voor kleur compomotives ik ga bestellen .. zwart, wit, goud of grijs. Moeilijke keuze :P


Ja zijn wel leuke wieltjes, maar de verkoper houdt ze zelf.
Lieuwe heb jij nog paar ideetjes wat betreft wieltjes?
 
Weinig schoonmaken zul je bedoelen :P Velgen zijn iig simpel om schoon te houden dus of ik dit nou wat vaker moet doen ivm de kleur maakt me niet zoveel uit :) Mijn eerste keuze ging btw ook uit naar zwart. Donkergrijze of antractiet kleur lijkt me ook wel vet, want bij zwart steken de banden altijd zo af (banden zien er altijd wat half niet zwart uit :P) En nee ik ga geen bandenzwart zooi gebruiken .. levensgevaarlijk spul x|

Je moet ook niet op je loopvlak smeren natuurlijk :+ Zijn zat goede tire gels :)
 
Ik snap ook wel dat het niet op het loopvlak moet :rolleyes:

Ask Aralfa ook maar eens .. die heeft er ook slechte ervaringen mee :)

Ja zijn wel leuke wieltjes, maar de verkoper houdt ze zelf.
Lieuwe heb jij nog paar ideetjes wat betreft wieltjes?

Zijn genoeg leuke wieltjes te krijgen :P Hoeveel inch wil je hebben ? 13/14/15.
 
het blok van de golf zit bijna helemaal in de elkaar!

versnellingsbak zit in elkaar icm sper!

de schijven + klauwen zijn gemonteerd, het blok zit zowat in elkaar enz :)!

het begint lekker op te schieten nu!

hier een paar pics!

( iemand trouwens een goede site die de pics automatisch verkleind ofzo )

[Ir]http://i17.tinypic.com/2e14vg9.jpg[/Ir]

[Ir]http://i12.tinypic.com/4i45nhe.jpg[/Ir]

[Ir]http://i18.tinypic.com/2hqtj5g.jpg[/Ir]

[Ir]http://i16.tinypic.com/48mgy2c.jpg[/Ir]

[Ir]http://i18.tinypic.com/34rg3y8.jpg[/Ir]

zal wel weer wat pics schieten als er weer wat leuks is gebeurt!

tevens is ons supersprint uitlaatsysteem te koop!!

- van donwpipe tot en met einddemper, icm katvervanger!
pm me maar bij eventuele interesse!

gr, :*

edit: het verkleinen verneukt et wel flink hard zie ik :|!

Gaat dat supersprint systeem goed lopen op een 1.8 20vt blok met turbo k03S ? Dan schroef ik beter eerst die uitlaat eronder voordat hij naar JD gaat.. :D Je hebt overigens een PM!
 
Maar even quoten dacht ik, zulk mooi spul komt niet vaak voorbij ;)
En een volledige setup-lijst is verplicht als je met zulke foto's komt.

haha, ik zou de setup echt niet weten, meeste iig niet, hij heeft me wel een paar keer verteld wat er in/op zat maarja :rolleyes:

zal et em vanavond eens vragen hoe en wat!

En idd alleen met een turbotje haal je niet 500+ :+...

vanavond post ik ook wel ff een pic dat het spruitstuk erop zit met turbo en dumpvalve :~!
 
Gaat dat supersprint systeem goed lopen op een 1.8 20vt blok met turbo k03S ? Dan schroef ik beter eerst die uitlaat eronder voordat hij naar JD gaat.. :D Je hebt overigens een PM!

Tuurlijk moet je eerst die uitlaat eronder zetten voor je em laat chippen.
 
Ik kreeg zonet ook nog een pakketje binnen.

Sparco.jpg


Eindelijk mijn droomstuurtje :~ Gewoon leer, want suede is na 2 weken toch lelijk. Ding gekocht via een kerel @ marktplaats die het stuur verkeerd besteld had bij biesheuvel. Heb er mooi wat minder voor betaald dan de nieuwprijs :#

Laatst ook nog een plaatje gekocht voor in de radioslot waar 3 vdo meters in kunnen. Ziet er wel netjes uit vind ik en het kostte maar iets van 5,80€ :P Voor de show ook even de Golf2 GTI 16v tellers @ foto gezet 260km/h en max 8k rpm 8)

Klokjes.jpg
 
Thanks :P

Zal vanmiddag ook beginnen met spuiten. Wil deze week nog wel alles in de verf fixen ook omdat ik volgende week begin met een nieuwe baan. Dan heb ik er niet zoveel tijd meer voor helaas, maar heb ook wel zin om aan het werk te gaan :) Lekker centjes verdienen, zodat ik nog meer kan spenderen aan die ouwe roestbak :+
 
zo als het hoort -:-...

ik wordt verdomme ook gek, nu me pa ook zo met auto's bezig is en ik aardig wat meegeren heb in dikke bakken wil ik zelf ook zoiets, nu ook totaal geen geld voor een auto ivm scooter/uitgaan/vakantie :|...

moet er toch echt wel een keer komen, geweldig als et af is en naar je wensen is !!
vond je bbs'jes btw wel erg vet staan op je golf :~!
 
Ik kreeg zonet ook nog een pakketje binnen.

Sparco.jpg


Eindelijk mijn droomstuurtje :~ Gewoon leer, want suede is na 2 weken toch lelijk. Ding gekocht via een kerel @ marktplaats die het stuur verkeerd besteld had bij biesheuvel. Heb er mooi wat minder voor betaald dan de nieuwprijs :#

Laatst ook nog een plaatje gekocht voor in de radioslot waar 3 vdo meters in kunnen. Ziet er wel netjes uit vind ik en het kostte maar iets van 5,80€ :P Voor de show ook even de Golf2 GTI 16v tellers @ foto gezet 260km/h en max 8k rpm 8)




jij hebt volgens mij boyd zijn stuurtje gekocht, heb hem ook gezien op mp, was vergeten boyd hem aan te wijzen.. alleen wou hij hem volgens mij in dat lelijke alacantra zooi:P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top