Show je eigen auto #12

Status
Not open for further replies.
[ir]http://www.tn-langeveen.nl/meijer/Image_042.jpg[/ir]

Morgen andere demper op zetten + uitlaat dicht laten lassen (was een beetje lek)

nog keer andere spiegels erop doen en er komt sportstuurtje (gewoon een normaal ding niet zo sjonny ding)

dan nog nieuwe banden erop en hij kan voor de apk
 
[ir]http://www.tn-langeveen.nl/meijer/Image_042.jpg[/ir]

spuit die plastic achterkant zwart

DSCF3573-border.jpg

GroteFoto=W6ZGD3LC.jpg

DSCF2754.JPG
 
ja mijn achterklep vertoont aardig wat roest (zoals sommige delen meer aan de auto) duz ik rij keer naar de sloop voor andere achterklep + strakke achterplaat. (of misschien als ik een strakke achterplaat kan scoren als ik dat ook wel doe)
 
Ik heb die wagen in 't echt gezien en het geheel past gewoon bij elkaar. Alleen de persoon die erin rijdt, tja, die niet8P
:*

Haha, rustig aan he ouwe swift cruiser -:-

De voorbumper vind ik persoonlijk wél mooi :)


Picje,


616770_dbebe45aa5.jpg
 
Ik vind het best netjes indd!...

Volgende week donderdag gaat eindelijk die skyline wat cm'ers omlaag!

Heb ook een Stub brace (veerpootbrug) voor achter gekocht, die voor vóór komt nog. 1 April krijg ik me Xenon, eind Maart/begin mei komt mn Intercooler, en heb ook een heat shield gekocht voor mn Power intake.
 
Ik vind het best netjes indd!...

Volgende week donderdag gaat eindelijk die skyline wat cm'ers omlaag!

Heb ook een Stub brace (veerpootbrug) voor achter gekocht, die voor vóór komt nog. 1 April krijg ik me Xenon, eind Maart/begin mei komt mn Intercooler, en heb ook een heat shield gekocht voor mn Power intake.

Ga je je lichten nog polijsten?? zou je toch eerst doen omdat ze zo dof waren?
 
Fod is een groot woord, polijsten zou indd geen kwijt kunnen. In mn linkerkoplamp zit met nattige dagen ook wel is wat vocht, dus die ga ik zelf sowiezo opnieuw kitten, Dan zou het polijsten van die koplampen ook wel aan de orde komen indd!.
 
Doet niks Kom wel op hoofpagina en als ik dan op forums druk krijg ik niks te zien enkelt forum index informatie..Maar al die subforums staan er bij mij niet..Me postvak is ook inene leeg 8P

wie ben jij op het vw-forum dan??

wel grappig dat maykel er ook zit.

zijn naam: Maykel
mijn naam: Maykel1986

geweldige naam zeg! :D :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top