This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #12

Status
Not open for further replies.
moet je aan hem vragen Maar je hebt gelijk hoor Ik wil alleen zeggen dat het wel vet is zolang het gespoten wordt (op duitse auto dan )

Ja aapie, dan zie je er toch geen flikker van. En dat is bij aftermarket spul zeker wel de bedoeling. De motorkap van een CSL is gewoon puur functioneel (gewichtsbesparing). Dus niet zo slap ouwe nelen.
 
Ja aapie, dan zie je er toch geen flikker van. En dat is bij aftermarket spul zeker wel de bedoeling. De motorkap van een CSL is gewoon puur functioneel (gewichtsbesparing). Dus niet zo slap ouwe nelen.

Het is toch geen "Show off contest" of wel soms. Wat is dit in NL, moet je soms opscheppen met wat je hebt? Nee toch.
 
Fout. Dat is het oppimpen van je auto dus wel.

(buiten het feit dat ik de motorkap níet mooi vind)
 
moet je soms verbergen wat je hebt en wat je mooi vind?

of ben jij een dusdanig gegeneraliseerd persoon die gewoon geen eigen mening en idee kan vormen en gewoon achter alle andere schapen die de dam zijn over gegaan aanloopt?



edit: @ stephan
 
of ben jij een dusdanig gegeneraliseerd persoon die gewoon geen eigen mening en idee kan vormen en gewoon achter alle andere schapen die de dam zijn over gegaan aanloopt?

Hoe bedoel je? Iedereen vind het kaal mooier dan gespoten en dan loop ik achter de schapen aan? Ik weet niet hoor, maar volgens mij draai jij het een beetje om.
 
Ja aapie, dan zie je er toch geen flikker van. En dat is bij aftermarket spul zeker wel de bedoeling. De motorkap van een CSL is gewoon puur functioneel (gewichtsbesparing). Dus niet zo slap ouwe nelen.

Stfu ricerboy, waarom zou je iets doen dat niet functioneel is? :? Imo moet het functioneel zijn! Zoveel mogelijk gewichtsbesparing is gewoon vet. Maargoed, ga jij maar spoilertjes plakken op je autootje, ga je harder
 
Volgens mij hebben jullie lekker weer @Jappenfestival 8)

Nice 8)Is lip score+shadow line strippen om raam :W

318i oid?

Ben zelf ook nog steeds aan het rondkijken voor e30 (325i)..

Veel zoekplezier naar een leuke 325i :X

Ow ja, volgende week carkit ed en xenon inbouwen

8)

Zo beter dames ?:*

Ik vind het wel vet moet ik zeggen!

Hoezo? Als het gespoten is zie je er toch niks van (denkt aan csl)

*slaat zichzelf tegen voorhoofd*
 
Wat een gezeur weer wat iemand met zn eigen geld doet. Ik vind die kap wel tof hoor Tom, alleen passen die lampen dr niet bij imo.


Zoooo ga morgen een origineel VW xenon setje in (laten)bouwen! Mayk0lvr6reessss weet mischien wel van wie.. Maak wel even wat before + after foto's.

Mark :?



En Jeroen, dat zijn RH cups. die heb ik dr ook onder zitten

 
Voor de Golf-geilers, echt mooi ding

[ir]http://img451.imageshack.us/img451/4690/m51100617pwkz5.jpg[/ir]

[ir]http://www.vwdepartment.nl/martijn/thecrew/JR/golf116v/Dscn1042.jpg[/ir]

2e auto van iemand @Seat-Online...
 
Is dat die MK1 met 20vt erin?
Wel erg toff ding 8)

En bij ons rijd er een groene Del soll en heb altijd gedacht dat er een zwarte motorkap opzat, maar laatst fietste ik er langs en bleek het ook een cabonnen kap te zijn..

Opzich vind ik het wel vet maja, ik zou eerder voor engine mod's gaan denk ik..

BTW R-R5 zal ik FAC stick0rz laten maken
 
@ maykel jah inderdaad zijn dezelfde heb deze voor 50 euro gekregen

Maar nog een vraagje aan je maykel weet jij teovallig of je een g60 blok zo erin kan hangen want collega op me zus der werk heeft der 2 liggen en zit te denken om die te kopen...
 
Motorsteunen zijn t zelfde. Alleen zit je wel ff met de schakel stang (gti)/kabel (g60)

En er komt meer bij kijken dan je denkt hoor, ook het kostenplaatje
 
Je kan er ook wel gewoon een 020 bak achter zetten toch ? Als je 1 van een diesel pakt moet ie het vermogen wel kunnen hebben en dan zit je iig niet met dat gezeik van een 02a bak Voor de rest moet het wel redelijk makkelijk in te bouwen zijn. Beter gelijk ook de remmen etc van G60 overnemen.
 
Status
Not open for further replies.