Show je eigen auto #12

Status
Not open for further replies.
Als je duur wilt praten zorg dan tenminste dat de zinnen lopen en het grammaticaal allemaal in orde is... Allejezus. :D
 
Afgelopen zaterdag nog gelachen. Corsa B stond er bij stoplicht. Kameleon kleur :r , Monster Bumper :r , Ininiminie LM velgen die binnen zijn enorme verbreders vielen. Helemaal volgebouwd met audio. En sjakie en sjakie zaten beide goed stoer om zich heen te kijken. Geeft dat ding gas, nou volgens mij hetzelfde blok als de mijne, of nog een tik langzamer. Echt het busje van mn werk (diesel) ging sneller van zn plek. Gillend zaten mn bijrijder en ik het hele tafreel gade te slaan.
 
Mijn Golfje gti...Morgu komen er nieuwe zomer banden onder 195-50 :D en gelijk nieuwe apk erop...En wordt prijsopgave gemaakt voor airco systeem om te bouwen :)

29olj6o.jpg
 
Mijn Golfje gti...Morgu komen er nieuwe zomer banden onder 195-50 :D en gelijk nieuwe apk erop...En wordt prijsopgave gemaakt voor airco systeem om te bouwen :)

als ik jou was zal ik het anders doen..
eerst de apk dan de banden :+
of komt die er zo door heen ?

mag ik heel brutaal vragen wat je er voor betaald heb ?
 
toen was de deur nog niet afgesteld..En apple auto is al voorgekeurt geweest was enkelt handrem deed het niet aan 1 kant Daar moest ik lang op wachten ant moest een nieuwe klauw komen maar als het goed is is die nu goed...Me zus werkt bij Vw garage en krijgt dus 40 % korting op alles :p

Edit Jah je mag brutaal zijn heb 1100 voor betaald.De een vind het veel En de ander niet...Dus voordat we daar commentaar weer op krijgen :p
 
Is dat 15 inch? Ik heb nog 2x 195/45 R15 liggen met 6mm profiel.. Is veel beter joh! :+ 50 eppi. :P
 
Prijs is best wel netjes denk ik nog. Alleen beetje jammer van die bak, maar dat heb je uiteindelijk ook wel opgelost.

Airco systeem, van een amerikaanse golf ofzo?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top