Show je eigen auto #12

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

:P

7058559.jpg
 
gaat hard..
hier mijn

- koekblik
- hondenhok
- vervoershoer
- dashboardkastje 8P
(niemand doet lief over me hok :P)

[ir]http://home.hccnet.nl/w.eskens/Auto/Nissan/03032007015.jpg[/ir]

maar deze auto wordt gebruik waar auto's ooit voor bedacht zijn :
jawel Vervoer van A naar B en dat doet die prima

130+ beginnen dingen te trillen 8P
echt een rampen ding, maar dan bedenk ik me maar weer wat het doel van de auto is, en hoe goedkoop die was.
 
Last edited:
aple volgens mij post je echt ieder topic je auto opnieuw:P


maja @ die finish vlag ...vrij kansloos, zonde van die golf ook

sorry hoor maar je weet dat t niet de smaak van de mensen hier op t forum is, dus je kan deze reacties verwachten
 
zo ff naar halfords toe voor fm modulator voor m'n ipod.
kzat eerst te kijken naar een denson ice link, maar dat is meteen 170 euro en de fm modulator is 70 dus hoop dat het goed werkt :)
 
Zo'n fm transmitter bedoel je? Tering, vind je 70 euro niet beetje duur? Op ebay heb je er 1tje voor 20 dollar (inclusief 10 dollar verzendkosten) en die dingen werken prima.
 
Zo'n fm transmitter bedoel je? Tering, vind je 70 euro niet beetje duur? Op ebay heb je er 1tje voor 20 dollar (inclusief 10 dollar verzendkosten) en die dingen werken prima.

nee geen fm transmitter. fm modulator is bedraad en zit tussen je antenne en je radio. werkt dus stukken beter. kheb namelijk slechte ervaringen met kwaliteit van die fm transmitters
 
Vorige week is voor de tweede keer in 6 maanden mijn lichtschakelaar doorgebrand. Dus een adviesje voor mensen met een Swift, zet er i.p.v. de std 60W GEEN 100W in. Spul kan het NIET hebben.
 
1) Hoe lang gaan we nog door over de kleur van Maykel's golf? Vind het redelijk flauw worden hoor.

2) Die Audi, wat is daar zo vet aan? een rode 4deurs sedan met een 69 pk 1.6 8v carburateur motor die 1025 kilo weegt....Nou nou dat zijn nog eens cijfers zeg :L
 
Doordat ie zo intens ondergemotoriseerd is kan ik hem uiterlijk ook niet meer waarderen :P
 
1) Hoe lang gaan we nog door over de kleur van Maykel's golf? Vind het redelijk flauw worden hoor.

2) Die Audi, wat is daar zo vet aan? een rode 4deurs sedan met een 69 pk 1.6 8v carburateur motor die 1025 kilo weegt....Nou nou dat zijn nog eens cijfers zeg :L


Dat wil niet zeggen dat het niet rijd ofzo? Ik geef er geen ruk om of ik nou 120 of 300 rij. Ik heb een scoot waar ik lekker mee kan blazen :)
 
Het zal heus wel 'lekker' rijden. Ik snap alleen niet waar de classificering 'vet' opeens vandaan komt.
 
Mensen vonden 'vet' de beste definitie voor het uiterlijk meneer arne, als u ander wenst mag u natuurlijk uw mening geven.

Echt de classificiering vet blijft omdat de auto word beoordeeld op het uiterlijke gezag en niet op de motorische prestaties.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top