Show je eigen auto #10

Status
Not open for further replies.
Is die software alleen beschikbaar voor ori tomtom hardware?

Is het trouwens nogsteeds zo dat wanneer woon-werk <8KM is het als privé km's geldt?

Volgens mij is die software speciaal voor PDA's. Dat woonwerkverhaal geldt niet meer.

is toch gewoon woon-werk verkeer?.. bij ons op de zaak zit namelijk een limiet van 500 prive-km per jaar, zou je nogal snel de lul zijn als die regel zou gelden.

Is overal zo, die 500 km limiet.

Ja ik hoorde 't ook maar via m'n vader hoor (ik had geen tijd om 'm weg te brengen). Maar iig hij had 't erover dat deze banden binnen de korte keren de fusee-lagers (zoiets?) zouden verkloten. (Max. haalbare breedte zou 175 zijn, ik heb 195) Dus ik denk dat die kerel bedoelde dat hij er indirect niet mee door de keuring zou komen. ;) Verder weet ik 't ook niet. :P

Dat was eerst het probleem, maar zitten nu van die spacers oid tussen.

Spacers is sowieso APK afkeur...

of dat de banden een aantal CM buiten de wielkasten uitsteken, dat mag ook niet.

vandaag nieuw bakkie gehaald

calmini 3.5 inch ophoogsetje van 900 euro, softtop van 400 euro, bandjes van 400 euro, heb m kunnen meenemen voor 1500 :winner:

En die Cherokee heb je toch ook net?

Kever is verlaagd :)

Net na de aanschaf:

Nu:

K17.jpg

Mooooi!

Is overal zo, die 500 km limiet.

Mijn vader mag zo veel kilometers maken als hij zelf wil.
Maar dat is een koop auto(wel van de zaak).
De brandstof hoeft hij ook niet te betalen maar ik denk dat dat ligt aan het feit dat hij bij Avia werkt(kantoor).

Oja, hij rijd ongv 60.000 km per jaar.

Ooii

jaja dat zal wel maar dan moet hij dus wel belasting betalen. en als je onder de 500 km blijft niet.

vind ik er niet echt bij passen, bij dezel style die je hebt ingezet met alles helder en xenon etc zou een set 17 zonder diepe velgenrand beter staan. gewoon een net setje normale velgen zegmaar.
ik denk dat het met die velgen die jij post te druk wordt.

als je em plat gaat gooien en dan die diepe velgen eronder, vind ik wat donkeredere lampen mooier dan die moderne clear lampen.

slaat mischien nergens op 8P maar zo zie ik het :p

En die mening respecteer ik, maar ik vind een diep velgbed dus zo kk geil he:~
Ik vind die donkere lampen echt nix op een Golf 3, allemaal te pauper ofzo, kweet niet wat het is.

Ik vind juist die heldere wit / rode achterlichten en die andere heldere zooi er goedkoop uitzien, orgineel GTI vind IK echt veel netter..

Wil na de zomervakantie een E46 ja :), A4 cabrio is niet te betalen voor mij :+

Maar om voorlopig in zo'n audi rond te kunnen trappen voor een mooie prijs.. :W

Status
Not open for further replies.
Back