Show je eigen auto #10

Status
Not open for further replies.
Ik heb 2 setjes velgen liggen, maar allebei zijn ze lelijk en hebben ze geen diep velgbed ;(

Wil ook eigenlijk 16inch eronder... mja doekoes eh :+

Ik heb deze:

IMG_0304.jpg

En nog een ander setje, met wat meerdere dunne spaken waarvan ik geen foto heb/kan maken omdat ze onder jelle's civic zitten nu.

Setje staal heb ik nu liggen in de garage ook ja.

Ik rij geen fucking VW! 8P

Deze leken me wel leuk:

dsc01212yj8.jpg

Alleen jammer dat ze et waarde 35 hebben, ik heb meer iets nodig richting de 45.

Je moet die velgendief geld toedoen willen ze die velgen meenemen :D

Of hij moet z'n auto zwart spuiten met rode streep van voor naar achterspoiler en die ook rood maken en dan een aantal dikke goude kettingen om en presto.. BA en z'n A-Team ride :+ de velgen heeftie al :W

zag nog een ander type technomagnesio op Mp. goudkleurig maar t was maar 1 velg.

geloof dat die velgen nieuwe nog geen eens 150 euro zijn:?

Ik rij geen fucking VW! 8P

Alleen jammer dat ze et waarde 35 hebben, ik heb meer iets nodig richting de 45.

Nee dat blijkt wel weer, VW-rijders durven wel van hun ET-waarde af te stappen. Je mag best wel iets afwijken van je ET-waarde hoor. Ik heb achter bijvoorbeeld ipv ET 38 nu ET 1 ;)

Denk je dat het de rijeigenschappen verbetert ofzo? Nee dus, het is echt levensgevaarlijk.

Maar ja ik ga de discussie verder niet aan.

als je geen discussie wilt Stephan moet je hier gewoon niet reageren, ik ben ook van ET en J waarde veranderd, 8j ET37 OZ super turismo

4htmbk1.jpg

Status
Not open for further replies.
Back