Shockers

Ik ga zelf niet, maar ga ff met vrienden mee met de auto, die gaan namelijk wel, maar dan ga ik weer met die gozer die rijdt mee terug, lekker onze eigen hardtrance in de oto...

Michiel, veel plezier!

Jooo...

Uumhz, vond nog aardig tegen vallen eigelijk :(
Pluspunten:

* DJ Luna die wel lekker draaide in de UPS (?) hal oftewel de Hardhouze zaal
* Techno zalen was waanzinnig ingericht. Net een tunnel die oneindig doorliep ofzo :P
* Volume in Technozalen was ook perfect
* In de Technozalen was het niet zo stampval waardoor er lekker gedanst kon worden en redelijk snel drinken kon score
* De Techno DJs waren draaiden gewoon PERFECTOS (onder andere Dave Clarc 9||6 )
* Techno roelz gewoon :W

Nadelen

* De met speed gevulde neuzen van sommige bezoekers, die het nodig vonden tegen iedreen aan te lopen
* Warmduscher ze set was echt VERSCHRIKKELIJK. Verkrachte versie van Hardcore will never kan nog, maar om daar na Svensen & van Gielen - Twisted in te mixe, dat kan niet vergeven worden. (Best een aardig nummer, maar dat verwacht je niet een van de hardste duitse DJs).
* Volume in UPS zaal stond redelijk aan de zachte kant
* Dana vinnik normaal best aardig draaien, maar vanacht was het niet echt super. Kwam ook omdat al me troep was uitgewerkt en ik me aardig naar de klote en moe voelde, maar ze draaide gewoon geen pakkende nummers om het publiek het laatste uurtje nog een beetje te laten feesten
* De toiletten waren dusdanig ranzig dat ik een keer en nooit meer geweest ben, wat een bende daar :)

Na zoals je leest vond ik het niet echt geweldig, wel heel gezellig gehad met me vrienden en me vriendin, me zeker vermaakt, maar als je 45 euro neerlegd voor een kaartje, kom je toch weer tot de conclusie dat het eigelijk je geld niet waard is geweest....

mwah vond het wel lachen alleen volume suckte in hardhouse zaal je

dave clarke draaide idd erg goed
en naja dana draaide nie echt slecht ofzo

Originally posted by eneRgtje
mwah vond het wel lachen alleen volume suckte in hardhouse zaal je

dave clarke draaide idd erg goed
en naja dana draaide nie echt slecht ofzo

Iedereen wassut wel eens met dat volume, gezien het enthousiasme tijdens "I like it loud" ;)

Back