SHOCKERS !!!

CreaToR

Blaat ...
Tering wat was het vet
biggrin.gif
biggrin.gif
Trance Energy was leuk
smile.gif
maar SHOCKERS
eek.gif
eek.gif
eek.gif


Niet zo van die commerciele muziek

hoe is jullie mening ?
ik vond dat het perfect geregeld was allemaal, geen wachtrijen bij de ingang, perfect gedaan met de jassen, alles was gewoon goed ...

en NU slapen
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Advertisement - register to remove this

Jezus, wat een beukfeest. Ik ben echt helemaal naar de klote. Alles was perfect, lekkere wijven, vette blaasmuziek, relaxte sfeer alleen die gare containers waren klote. Ze hadden beter een groot podium/tribune kunnen neerzetten enne ik ben nu pas thuis
biggrin.gif


greetz
 
Wat een brute party! Wat een mokkels
eek.gif
Tering, nog nooit zo'n vet feest meegemaakt! Ben nu een half uurtje wakker ofzo?
Ennuh.....die containers waren alles behalve gaar
wink.gif
Ben nog op die dingen geklommen
smile.gif

Wat wel minder was, was dat het veel te commercieel was gemaakt.
Grote fout 1: RAI (had sporthallen zuid moeten zijn)
Grote fout 2: TMF was erbij betrokken
Grote fout 3: Mij binnenlaten
biggrin.gif


Maar al met al kon mijn avond niet meer kapot
smile.gif


Greetz
 
Tering man daanje,jij zuipt jezlef nog eens ondersteboven.
smile.gif
smile.gif


Elke topic waar het over een party gaat komt altijd jou naam voor
you're a real party animal i believe
smile.gif
 
Daantje wanneer was dat ongeveer?(dat je op die containers klom) want ik zag wel een kerel erop klimmen, misschien was jij ut wel
smile.gif
Enne Shockers is nu het gekste feest waar ik ooit ben heengeweest
smile.gif
En BTW ik heb nog een of ander vrouwtje gepakt, volgens een paar vrienden van me was ut een superlekker wijf
biggrin.gif
echt relaxed zp'n avond --einde--
 
Originally posted by EiNs:
volgens een paar vrienden van me was ut een superlekker wijf

Nooit aan gedacht dat vrienden ook dronken kunnen worden?
tongue.gif
 
door shockers is er wel een de pijp uit hé

Dat las ik vandaag(of was't gisteren) in de metro.

die zal wel iets teveel aan bepaalde pilletjes geknabbeld hebben.....

Greetz,
kakelbont.gif


[This message has been edited by Kakelbont (edited 09 May 2001).]
 
EINs: ik was om een uurtje of 4 erop geklommen aan de linkerkant, maar niet die bij het podium. Je komt toch uit Dordt? Ik heb ook nog effe lopen lullen met een paar gasten uit Dordt. Misschien jij???

Bart: Ik ben idd een hele rustige jongen
rolleyes.gif


Ennuh ik heb nog gezien dat er een of andere gast in een brancard werd afgevoerd. Misschien die ene dooie? Ik heb btw pics genomen van de party. Moeten alleen nog ontwikkeld worden.

Ronnie Runner: Ik hou idd van feesten
smile.gif
Ben bijna wel op elk groot feest. Dussuh......je kan me wel en party animal noemen
wink.gif


Greetz
 
Originally posted by EiNs:
Niet door shockers...
Hij was overleden aan een overdosis xtc.

Was aardig schrikken
frown.gif


greetz

wie zegt dat??

er is geen sectie gepleegd op het lichaam en ze hebben die gast pas na XX uur buiten gevonden in de bosjes... bij een temp van <10 graden word je dan niet vrolijk... Overdosis my ass
 
Daantje: hmmm ik weet wel zeker dat jij ut was dan op die containers.. het was een beetje in ut midden aan de linkerkant..moest je er nou ook vanaf van de security? Misschien was ik dat wel hehehe...wij waren de enigste groep uit dordt.

enne Ruud: er is geen sectie verricht, naar aanleiding van alle getuigen verklaringen dat hij zich helemaal de pleuris heeft geslikt, had de familie besloten geen sectie te laten verrichten.
 
Originally posted by EiNs:
Daantje: hmmm ik weet wel zeker dat jij ut was dan op die containers.. het was een beetje in ut midden aan de linkerkant..moest je er nou ook vanaf van de security? Misschien was ik dat wel hehehe...wij waren de enigste groep uit dordt.


Wat had je aan dan? Ik een beige Lonsdale trui met daaronder een blauwe Lonsdale Polo
smile.gif

Het was meer links vooraan, dus niet de middelste containers.

Greetz
 
Back
Top