Shockers

Originally posted by Zandah!
mijn nick=Zandah!
m'n zus d'r nick= Charlotte*** ofzo (iig iets met 3 sterretjes ***)

heheh die ken ik wel, het zou zelfs goed kunnen dat ik nog ergens op de foto sta met haar, ik zal eens ff gaan zoeken :#

zandah zegt me trouwens niets :P

Originally posted by Zandah!
Ja ze is een bekende :)
Ikke zit er trouwens ook pas net bij en heb nog niets gepost :)

het begint ook een beetje dood te worden vind ik, veel nieuwe members die niet veel soeps aan inbreng hebben, en toch veel mensen van de oude garde die zo langzamerhand vertrekken enzo, maar post maar eens wat, dan zie ik het vanzelf wel :)

hoe vonden jullie het?
ik vond het echt vet, vooral luna,dana vond ik minder goed als andere keren

ik vond het ook vet hoor..
Alleen jammer dat een of andere leier mn bril gejat heeft, en om 6 uur werd ik zo vaag.. ik adcht water drinken, water drinken maar dat valt dan ook helemaa verkeerd op een lege maag en toen voelde ik me aardig brak! Tot die tijd heb ik me prima vermaakt!! speedy j was vet!

Rush was vet...

Voor de rest vond ik het een kutfeest. Sfeer vond ik niet super, te druk bij de uitgang, garderobe zwaar fucked up geregeld, ben mn jas namelijk kwijt....

Wat is die hardstyle toch 1tonige troep zeg, ppppfffff

@ de Main stond een irritante MC die het gewoon verneukte imo, dana draaide geen goede set, en ze gaat niet in op de wensen van het publiek....

Waar ik het me het meest aan heb ge-ergerd is toch wel dat jezeg maar een beginstukje of een melodietje van een echt goede oldskool plaat hoorde, en dat ze dan met zown blije 'hardstyle' mix er door heen komen...mja, doe het goed of doe het niet vind ik dan...

Dit is op Sensation na mn gierigste feest tot nu toe! :|

k0el!

Ik vond het wel een k0el feessie....

Alleen organisatie was een beetje kut met de jassen enzo.

Verder waren Speedy J en Rush erg goed bezig. Sfeer vond ik ook goed alleen niet zo erg bij die Hardstyle zaal...

Dana draaide weer niet zo super set? Op Qlimax was ze ook niet echt super...daar draaide Pila & The Prophet echt vet!

Heeft Pila @ Shockers ook een fijn setje neer gezet?

Btw, ik draaide 27 april om 05.00 nog even op ID&T radio...en ik vond het behoorlijk vet klinken :).

Ik was er ook en rush was al verwacht het fijnst, luna was vooral hard maar goed, daar valt over te twisten... speedy J was ook fijn, evenals Varela. Het was echt jammer dat je vanaf een uurtje of 2 de grote zaal niet meer kon verlaten om dat gehele gang volstond. Indoor-file-probelemen.
Ik heb nog 1 gast die rustig op een bankje zat helemaal leip zien gaan van de xtc, kreeg een vrij heftige aanval. Sowieso stond 90% goed strak. Al met al zeker een geslaagde party

greetz Luuk

Dat cker te weten niet :P

Kheb wel eens cola voor dr gehaald, toen ze nog artk00r draaide :*

Maja, nu ist gewoon an inflated bitch :)

Originally posted by Vass 8)

Dit is op Sensation na mn gierigste feest tot nu toe! :|

Je was gewoon verwend door t leuke dagje Amsterdam van te voren Vasso ;)

En de stukken die ik gehoord heb van de techno waren wel okeej en tja de Hardstyle :X

Back