SF2 met Laser x-pro

Nicky123

Well-Known Member
hoi,
ik had een vraag ik had vorige week een laser x-pro erop gezet, maar hij is nog niet afgesteld dus mij vraag is: hoe hardt zou die lopen als die afgesteld is. alle begrenzers zijn eruit (p.s hij wordt door EPC Sittard afgesteld)



M.V.G Nicky
 
Advertisement - register to remove this

net zo snel ongeveer als met een std onbegegrensde uitlaat :p

85 op de teller moet ie wel halen..

verder , het is niet echt precies te zeggen , dus wacht gewoon even af!

en onthou , het is belangrijker dat ie gewoon goed loopt en dat ook blijft doen dan dat ie 5 km sneller kan lopen misschien , maar niet altijd even mooi loopt..
 
net zo snel ongeveer als met een std onbegegrensde uitlaat :p

85 op de teller moet ie wel halen..

verder , het is niet echt precies te zeggen , dus wacht gewoon even af!

en onthou , het is belangrijker dat ie gewoon goed loopt en dat ook blijft doen dan dat ie 5 km sneller kan lopen misschien , maar niet altijd even mooi loopt..

maar trekt die dan ook hard op of gewoon zacht? en trek die in een stuk door na de top?
 
hard of zacht? ???

je hebt toch een evo??

en ja , hij trekt aan 1 stuk door , mits ie goed afgesteld is , en zelfs mooier dan met std vertanding..

maar ik zou eerst eens kijken wat er nu in zit..
 
hard of zacht? ???

je hebt toch een evo??

en ja , hij trekt aan 1 stuk door , mits ie goed afgesteld is , en zelfs mooier dan met std vertanding..

maar ik zou eerst eens kijken wat er nu in zit..

ik heb geen evo heb alleen een laser x-pro eronder en voor de rest is die standaard, en hij wordt gewoon door EPC afgesteld op de rollerbank en wat bedoel je met de std vertanding want daar heb ik niks aan verranderd.
 
sorry , verkeerd gereageerd :p

een std uitlaat trekt het beste op meestal , een snelle uitlaat is op een peugeot niet perse beter , maar loopt vaak wel goed..
 
Back
Top