This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[SF.Net Motormeet #1] Zondag 22 mei 13:00 @ De Meern

twas wel ff gezellig maar wat een wind, ben de snelweg vrij snel weer af gegaan en binnendoor terug gereden

Bijna iedereen was zomaar weg gereden, terwijl er een paar nog niet klaar waren.. wilde nog wachten maar zat toen al op de snelweg voordat ik het door had.. Toen was ik iedereen voor me ook kwijt :+

15 man ofzo. Terugweg ben ik ook een heel stuk binnendoor geknalt.

Naar de Mac toe wad idd jammer. Rijden Alex en ik daar, geen groep motorrijders meer te zien. Niet wetende waar we naartoe moeten... Uiteindelijk na 15 minuten toch gevonden

Het is ook altijd het zelfde liedje met die meetings. Iedereen wil komen en vervolgens na een kwartier iedereen weer pleite

automeeting vorig jaar ofzo? of jaar daarvoor was prima te doen bij die plassen en de mac

Je moet ook gewoon bij een vreetschuur afspreken, de Meern is wel mooi centraal maar er is daar niks

Was niet heel boeiend maar wel leuk om bepaalde mensen weer eens te meeten. Arthur, Lennart, DJ, Nick had ik echt al jaaaaren niet meer gezien! Beetje jammer van het weer, veel wind en op een gegeven moment zelfs regen. Toen maar weer met EGT naar huis geknald in de s2k.

Pluspuntje was de audi meeting op de parkeerplaats ernaast, helemaal vol me RS4's , RS6-jes, oldskool quattro's en een te vette Audi Coupe met 600+ pk en een turbo waar je je hoofd in kan steken :W

Dit hok dus

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=IGagSdJrrZg"]YouTube - ‪Audi Quattro project‬‏[/ame]