This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Sensation

die line up gaat gewoon nergens over...ze hebben beetje van alles wat gapakt........je zet johan gielen toch ook niet op een hardcore feest tussen de line up..

No Regular & Boomerang is echt wel techno.... Clocks & C del is misschien wel discutabel ja..

Maar goed als ik geld had was ik alleen al gegaan vanwege de Tesla Coil

Originally posted by Dhr Projectx17
dana ruledddddddddddddddddddd

|( 8P

Maare wat een brakke line-up! Bij dit feest gaat het volgens mij geeneens echt maar meer om de muziek maar meer om de show er omheen, en via dit feest ken id&t ff heel de wereld laten zien hoe groot en rijk ze wel niet zijn! Dit wordt een dikke Not voor mij! XQ Holland/Defqon/Mysteryland en Decibel maar voor mij deze zomer! En veel kleine techno en hardcore feestjes mag ik hopen!

Originally posted by YouR-!t
Ik ga VIP naar Black!

je moet je contacten hebben he

dan kom jij op een hele aparte manier aan kaartjes want er worden geen vip kaartjes verkocht op black wel op white.

Echt geen Sensation voor mij...white zovieso niet...fuck trance!

Black zou hard zijn..nouw als ik die playlist zie moet ik me wel heel erg goed afvragen of het nou hard is of niet...
Zelfs me zusje dr K3 muziek is nog harder...:|

Geef mij maar lekkere reunion party's met het geile hardcore van vroegaaahh

NEEEE niet weer die eindeloze discussie hardcore vs hardstyle :'(

Jeroen wij gaan wel ff meeten toch? :*

Ik vond de line up best te pruimen.

Jammer van de storingen bij marco zn set..

Enn, hij was lekker, de Armin mix van motorcycle

Zometeen gaan de eerste mensen waarscijnlijk op reis naar black.
Wie heeft er al een beetje feestkriebels die je altijd voor zoon feest krijgt (nou ja ik dan)?\

Originally posted by monstar
Zometeen gaan de eerste mensen waarscijnlijk op reis naar black.
Wie heeft er al een beetje feestkriebels die je altijd voor zoon feest krijgt (nou ja ik dan)?\
Mja ik niet echt ga nog wel eerst adam ff in... Beetje brak van gisteren komt wel goed als ik eenmaal onderweg ben