Sensation was phat...

Daanje

Well-Known Member
Whoeiz
smile.gif
...

Wat een bruut feest
smile.gif

Ik ging met een paar vrienden uit de buurt ernaartoe en met Shirley. Maar Shirley moest eerst nog effe naar iemand anders en zou dan later met andere mensen meekomen naar dat feest.
Eenmaal aangekomen werd er nog best wel soft gedraaid, maar later pas toen DJ Jean ging draaien kwam iedereen helemaal los
smile.gif

Ik heb ook nog op de party gemeet met Flash 16, oftewel Daniel. Ook wel toffe gozer en ziet er heel anders uit als op die foto die toen gepost werd bij pics van onze hoofden.
Verder was 98% van het publiek helemaal in het wit gekleed, wat dus wel een vet effect gaf als je vanaf de tribune de zaal inkeek
smile.gif

Ik heb ook nog een wegwerpcameraatje gekocht en wat foto's gemaakt. Zodra ze ontwikkeld zijn zal ik ze effe inscannen en posten. Ik heb ook wat foto's overgehouden om van mijn scooter een paar te maken
smile.gif

Verder heb ik er gewoon geen woorden meer voor, zo phat was het
smile.gif

Nou, dit was weer genoeg geblaat voor op de vroege morgen, dus ga nog effe verder forummen en dan dat zilver uit me haren wassen en dan slapies doen
smile.gif


Greetz & welterusten
smile.gif
 
Advertisement - register to remove this

ik heb ook alles live op tv gezien,ik heb zoooo gigantisch zitten balen dat ik er niet bij kon zijn,want dit is niet normaal meer...40000man allemaal uit hun dakkies,volgend jaar ben ik er ook
 
Goedemorgen
smile.gif


Sooow Sensation was zeker phat, ik ben echt super verrot nu gewoon maar boeiend.
Daantje en Shirley ik vond het echt tof om jullie keer in het echt te zien misschien tot volgend feest?
Ik ga zo ff eten en dan weer terug naar bed denk ik, spreek jullie later wel weer
smile.gif


Greetz

Owja ik sta geloof ik ook nog op een foto bij sensation pics, alleen dees is aan het begin gemaakt en je ziet me er niet echt op
smile.gif
 
Heeeey mensen ik ben weer thuis, enne, het was echt vetjes hoor.
Ik was zonder problemen binnengekomen en daarna werd er meteen een pic gemaakt, maar gelukkig sta k daar maar voor een heeeel klein gedeelte op.
Kijk maar es bij www.id-t.com.
En verder zien jullie het wel op de pics van Daniel.
Volgend jaar ga ik zeker weer, en me zus wil nu ook
smile.gif

Dusse volgend jaar ben ik weer van de partij!!
Ik ga nu weer effe verder pics bekijken op Inet!
Greetz.
 
Sow ik begin nu weer beetje normaal te worden. Daniel je zou me is moeten zien zonder dat witte ranzige haar, dan heb ik helemaal rot kop
smile.gif
Ik zit nu de liveset van Marco V te luisteren, sooow echt bruut man al die herinneringen die weer boven komen
smile.gif
En bovendien zit ik nog met een vriend te chatten die volgens mij nog steeds waus is
smile.gif

Maaaarja wat word volgende feest?
smile.gif
 
Originally posted by flash16:
Sow ik begin nu weer beetje normaal te worden. Daniel je zou me is moeten zien zonder dat witte ranzige haar, dan heb ik helemaal rot kop
smile.gif
Ik zit nu de liveset van Marco V te luisteren, sooow echt bruut man al die herinneringen die weer boven komen
smile.gif
En bovendien zit ik nog met een vriend te chatten die volgens mij nog steeds waus is
smile.gif

Maaaarja wat word volgende feest?
smile.gif

Nou, ik wil zeker nog meer feesten uitproberen, maar ja, ik zie nog wel, Sensation volgend jaar ga ik in ieder geval heen.
Verder misschien TE en Innercity.
Is dat wat?
 
Wat vrienden van mij waren vorig jaar naar Innercity geweest, was wel leuk maar niet echt top als ik het zo hoorde. Trance energy in de jaarbeurs schijnt beetje commercieel te zijn heb ik gehoord (weet het niet was toen naar Impulz). TE in het thialf schijnt wel weer superbruut te zijn.
Feesten van Q-dance schijnen ook wel koel te zijn, locatie is in iedregeval wel koel (heineken music hal)
 
Nou ik zie het nog wel, maar bij Sensation werd toch ook wel redelijk wat commerciele nummers gedraaid hoor.
NRG, Komodo, Beauty of Silence, en nog wat meer.
Maar het was gewoon leuk.
 
Nou, op Trance Energy werd er wel harder gedraaid als op Sensation...
En feesten van Q-dance schijnen zeker bruut te zijn. Qlimax enzo...
En de Heineken Music Hall schijnt ook zeker bruut te zijn, natuurlijk vooral omdat het bij mij om de hoek is
smile.gif


Greetz
 
Ik vond het er idd vet uit zien op tv. Echt master dat ze t live uitzonden op TMF. Kon ik na mijn uitgaansavond nog even thuis verder
smile.gif
 
Originally posted by Shirley:
Wanneer is DanceValley, en waar?

4 augustus 2001
Recreatiegebied Spaarnwoude
Ik weet alleen niet precies hoe laat het begint, maar het duurt iig tot een uurtje of 0.00uur s'nachts. Het feest vind dus overdag plaats
wink.gif

Kom je dan weer met me mee?
smile.gif


Greetz
 
Originally posted by speedfight is the best:
ik wil ook ooit nog eens naar thunderdome toe,das echt vet

Grijp je kans
smile.gif

25 augustus, Heineken Music Hall, Amsterdam.
Wat moet ik nog meer zeggen???
Ik ben iig van de partij
smile.gif


Greetz
 
Thunderdome is ook wel koel.
Ik zat die CD te luisteren bij me neef thuis, maar ja, 25ste ben ik er niet.
 
Back
Top