This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scootparts op rtl4


Heel leuk, sarcasme...al bij nagedacht dat deze jongen misschien dyslectisch is?

Verder is het gewoon weer een actie van Kat in de zak, die alleen om de kijkcijfers gaat, in de voorwaarden staat duidelijk dat er geen garantie op die onderdelen wordt gegeven.
Zonde van de slechte reclame, veel mensen nemen dit meteen serieus en denken er geeneens overna.
 
Originally posted by Razma
maar zeker met alarmen is een moeilijke kwestie en zit meestal ook geen garantie op. Dus geen geld terug. sim-pel

Ik denk niet dat je helemaal begrijpt hoe het zit.

Scootparts mag helemaal niet zeggen : geen garantie op elec. app.!!

Jammer dat velen zich laten naaien door winkels.
De begrenzer doet het niet ---> jammer, scootparts zegt geen garantie dus dat was het.

Die dude die zijn alarm heeft gekocht heeft groot gelijk.
Als ik persoonlijk door een winkel genaaid zou worden zou ik precies hetzelfde doen. En hoop dat alle consumenten dat meer gaan doen.

Ik weet dat ik hier geen vrienden mee maak, jammer dan.
Iedereen mag hier zeggen wat ie vind.
Trouwens wat betreft garantie van elec. app. is geen mening maar een feit.

Tip voor Scootparts : eisen dat een erkend installateur het monteerd zoniet dan geen garantie.

Even wat ge-edit.
 
Last edited:
Mja,

als ik Marcel was geweest, had ik eieren voor me geld gekozen, en die gozer op tv ze alarm terug genomen, lief gelachen en dergelijk...

Dit soort "reclame" kost je namelijk veel meer dan 1 alarm...
Zodra het op tv komt heb je al verloren, je kan dan alleen er dan zelf nog het beste van maken door te laten zien dat je wel bereid bent extra service te verlenen...

Maar dat is mijn visie erop.
 

Waarom mogen ze dat niet zeggen?

hoveel mensen sluiten zijn begrenzer zelf voor de eerste keer verkeerd aan waardoor hij doorbrand?

En moet scooterparts hier steeds garantie op gaan geven, dat is gekkewerk!
 
@ AlbertJ > dan zou je bijv. ook garantie op neon of ccfl moeten geven? Zo'n dingen gaan echt snel stuk als je niet oplet hoe het allemaal zit...

Er zijn btw veel dealers die geen garantie geven op afstellingen, alarmen etc
Toen ik m'n alarm kocht bij een grote motorzaak (voor m'n motor) werd het er ook uitdrukkelijk bijgezegd
 
Laten we hopen dat marcel nog ff komt met zijn kant van het verhaal want dat verhaal van dat bandje en die krantenwijk heb je ook niks aan..
 
Ik neem 1 ding terug over die dude , ik weet namelijk niet of die dude gewoonweg niet tevreden was of dat scootparts niet volledig was met de specificaties of dat er echt iets kapot was.
Maar het ging me meer om garantie van elec. onderdelen.
 


men is wettelijk verplicht garantie te geven, ook op electrische apparatuur. en ook scootparts mag geen uitzondering maken. ze mogen dan wel lekker bij de voorwaarden zetten "geen garantie op elec. " dikke neus, dat ze zijn verpicht te geven.

helemaal met albert eens.
 
Originally posted by Twan
Waarom mogen ze dat niet zeggen?

hoveel mensen sluiten zijn begrenzer zelf voor de eerste keer verkeerd aan waardoor hij doorbrand?

En moet scooterparts hier steeds garantie op gaan geven, dat is gekkewerk!

1) omdat als je een maandagochtend produkt hebt bijv.; dan ligt het helemaal niet aan jou. Toch ben je dan je geld kwijt.

2) en 3) Ben ik mee eens, maar dan moeten ze een erkend iem. dat laten monteren, dat is natuurlijk niet te doen.
Dus moeten ze gewoon deze dingen niet verkopen.
Of toch iedereen garantie geven.
 
Originally posted by Razma
@ AlbertJ > dan zou je bijv. ook garantie op neon of ccfl moeten geven? Zo'n dingen gaan echt snel stuk als je niet oplet hoe het allemaal zit...

Daar zouden ze of garantie op moeten geven of niet los verkopen en alleen maar i.c.m. montage.
 

Precies, was iets met een grijze lijst ofzo.
Dat is dus eigenlijk verboden om te zeggen.
Heb nu weinig tijd.
Gelukkig hebben meerdere mensen @ forum dit dus door.
 
zoiewzo een kutprogramma, dat kinderachtige toontje van die mevrouw met de moeilijke naam komt me na 1 minuut al de strot uit...
 
Die kerel die had toch het apparaat terug gestuurt en scootparts zei dat het wel kon.. dan heeft die garantie er tog niks mee te maken... en moet hij gewoon zn geld trug geven..

verder is scootparts wel dom soms.. had ik een keer een witte veer bestelt.. 3x duidelijk gezegd dat die wit moest zijn.. sturen die mongolen toch een chromen... omdat er gewoon weg geen 320mm bestaan in het wit.. had het dan ff gemedl ofzo...
 
Last edited:
hard voor moeten werken mijn kont, en dan wel moskowitch kunnen payen om hem even te vertegenwoordigen wat een lachertje.....
 
Originally posted by Jasper
hard voor moeten werken mijn kont, en dan wel moskowitch kunnen payen om hem even te vertegenwoordigen wat een lachertje.....

Je hebt niet goed opgelet, foei!
Hij had Moskowicz om raad gevraagd, maar die wou niet helpen omdat hij het om een te laag bedrag vond gaan
 
Originally posted by Arne
Is je toetsenbord kapot of zo? :|

Idd, ik vraag me af of zulke figuren op school bv of voor werk wel toch met CH schrijven :| allemachtig.

Verder lijkt het idd verstandig om je er zo af te doen zoals Bas zei, maar ik denk dat Marcel er ook neit verkeerd aan had gedaan om duidelijk te zeggen dat het op de site stond, bladiebla. Soms moet je ook niet teveel toegeven, want kom op zeg, die kerel is gewoon een zielige eikel.
 
Nog een paar dingen rechtzetten.

Ik ben 100% tevreden over scootparts wat betreft de bestellingen,het gaat mij niet alleen om scootparts, maar over alle bedrijven die op deze manier zaken doen. Het is gewoon niet correct dat op de ene spullen wel garantie zit en de andere niet. Dit is natuurlijk erg lastig voor dit soort bedrijven omdat idd erg veel mensen de boel thuis ff de soep in draaien.
En in dit geval zit scootparts ermee.

Maar stel, jij bent een prof. monteur en je installeerd het product en die doet het gewoon niet. Dan kun je dus fluiten naar je geld. Als scootparts, en natuurlijk alle andere bedrijven die dit zo regelen, deze produkten wil (blijven) verkopen moeten ze toch inzien dat deze dingen kunnen gebeuren.
Dat is het nadeel van een winkel hebben en het voordeel van consument zijn.

Ik moest wel even lachen toen ik zag dat hij Moszkowicz vroeg .
Ik denk dat de heer Moszkowicz wel iets beters te doen heeft.
Maargoed, niet geschoten is altijd mis

@Razma --> sorry voor de slappe imitatie (SIMPEL) dit was niet nodig.
 
Originally posted by Wokkel @ Sr
Die kerel die had toch het apparaat terug gestuurt en scootparts zei dat het wel kon..

Als dit het geval is, moet hij iig zijn geld terug krijgen.
Ook al heeft ie het uitgepakt en aangesloten.
Maar dit laatste lijkt me logisch, anders kun je niet zien dat ie niet goed werkt.

Ps. ik kwam leuke varianten tegen voor de naam Moszkowicz
waaronder moskofiets
 
maar was het ding nu stuk???
of werkte het anders dan ie dacht??

want uit de uitleg van iedereen versta ik twee verschillende dingen...