Scootparts niets anders dan een agressief webwinkeltje?

Status
Not open for further replies.

Sid

Banned
Nou,
ik had dus wat besteld bij scootparts.
ik heb inmiddels al voor ongeveer 500-750 euro besteld, dus ik had niet egdacht dat mn laatste bestelling probs zou geven.

hier het verhaal:
ik bestelde wat spul om mn blokkie weer standaard te maken, waaronder 2 zuigerveertjes.

ik krijg die bestelling prima binnen, ik de zuigerveren passen, wat blijkt ze zijn te dik.
beetje raar want ik ahd toch echt om standaard mina lc zuigerveren gevraagd, en ik heb een standaard mina zuigertje liggen (zelf uit het blok gehaald na 500km).
ik terugmaile, dat ik andere wil, maar dat ik geen cent verzendkoste ga betalen.
krijg ik opeens een hele gare agressieve mail terug :?

ik citeer:

-------------
" zuigerveerslotdikte" wat is dit nu weer voor onzinwoord? Weet jij het soms
allemaal beter???
je moet wel lef hebben om Prox een imitatie merk te noemen.......

als je er geen verstand van hebt ga dan aub een ander zijn tijd verdoen;
daar heb ik echt geen zin meer in daar ben ik echt te oud voor hoor.

O ja, en als je ACHTERAF pas de voorwaarden leest, zeur daar dan niet over.
Dat had je eerst moeten doen en er niet mee accoord moeten gaan!

--------------

Ik had namelijk dit geschreven:
--------------
> het pakketje komt eraan.
> het idee achter de verzendkosten voor mijn rekening is uiteraard krom,
ookal
> gaat het om 1,60 euro, het gaat om he idee.
> voor de duidelijkheid, hetw aren géén origineleveren maar van een japans
> imitatiemerk, en een vertikaal en horizontaal blok verschilt weldegelijk
in
> zuigerveerslotdikte.
--------------

als ik zuigerveren van 19,95 bestel, verwacht ik yamaha genuine parts, en geen ander vervangingsmerk.

nja, ik heb dus een volledige terugsorting van het bedrag geeist, die veren hoef ik echt niet meer van hun.
ik wist dat ze negatief in het nieuws waren egweest (tv) maar dat het zo kinderachtig kan gaan......

mja laat het een mooie waarschuwing voor iedereen zijn :)

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Brandblusser
Ik had wat spullen besteld.
Totaal bedrag was 158 euro
postbode komt: 175 euro..
Gemaild (niet betaald) nog geen reactie terug
wanneer heb je gemaild?
ik heb namelijk tientallen ekren gemaild voor voorgaande bestellingen, ed. en ik kreeg altijd dezelfde avond terug.
net alsof ze kijken van:
dit is een kutmail, dus die antwoorden we even niet.

tsjah ik heb altijd zonder probs iets besteld en gekregen
maar ik ga toch zo me twijfels krijgen stel ik bestel iets en het is niet goed dan zit ik daar dus mooi mee
want dit is niet de eerste keer nee dat ik iets hoor over trug sturen
ik heb geen in als ik straks bijvoorbeeld een evo cil bestel voor piaggio en ik krijg er 1 voor mina dat ik dan te horen krijg''jah had je maar goed moeten kijken of de voorwaarden moeten lezen het pakketje is nu al geopend''

ik ga in iedergeval weer gewoon lekker naar de jager als ik iets wil bestellen/kopen

een vriend van me had ook een afspraak gemaakt want er was iets niet goed. dus hij had gevraagt of hun iets wilde ruilen van 20 euro + 30 euro voor een veer van 60 euro.. hun zeiden ja is goed toen kreeg hij het paketje en het was gewoon het normale bedrag maja.. nooit meer een mailtje terug gekregen

Originally posted by Sid
wanneer heb je gemaild?
ik heb namelijk tientallen ekren gemaild voor voorgaande bestellingen, ed. en ik kreeg altijd dezelfde avond terug.
net alsof ze kijken van:
dit is een kutmail, dus die antwoorden we even niet.

3 weken terug?

Ze zoeken het maar fijn uit daar

Ze maken altijd fouten :|
Bestel Yasuni Z krijg Yasuni R (niet dat ik dat erg vind)
Bestel Blauwe handvaten krijg rooien :|

Majah dikke skooiers echt :|

k bestel tegenwoordig ook nix meer.. zo vaak verkeerde spullen gekregen.. en vaak aggresief teruggemaild als je boos wordt om de verzendkosten.

Daarom langsgaan bij de gewone dealer, klinkt afgezaagd...

Tja, en sommige mensen zijn eenmaal vaag via de email...

Mjah , soms scheeld het zoveel dat het het wachten wel waard is als je in geld gebrek zit , dus ik moet eigenlijk niet zeiken :X

ik bestel ook veel bij hun nooit echt problemen laat had ik wave disc gehaald was nieuwe type dus ik mail: kan ik me geld terug of kan ik hem ruilen tegen recht spruit met wat aanbetaling.

Ik stuur hem terug 2 dagen later krijg ik spruit binnen.

Ik vind ze vrij snel en nooit probleempjes gehad

Voor zoiets ga ik dus echt niet op internet bestellen. Dan betaal ik maar 1 litertje meer aan benzine ofzo. Voor zowat alles ga ik naar de dealer toe. Er zitten er hier meerdere dus ik kan kiezen, mjah als ik een tnt stuurtje ofzo moet dan doe ik dat niet via de dealer!

Originally posted by Sid

Ik had namelijk dit geschreven:
--------------
> het pakketje komt eraan.
> het idee achter de verzendkosten voor mijn rekening is uiteraard krom,
ookal
> gaat het om 1,60 euro, het gaat om he idee.
> voor de duidelijkheid, hetw aren géén origineleveren maar van een japans
> imitatiemerk, en een vertikaal en horizontaal blok verschilt weldegelijk
in
> zuigerveerslotdikte.
--------------

Allemachtig hier zou ik ook pissig van worden. Als je het allemaal zo belangrijk vindt die 1 euro 60, typ dan gvd een beetje een nette mail. Je mailt niet naar je vriendinnetje ofzo.

Zuigerveerslotdikte bestaat niet en Prox is geen Japans imitatiemerk, maar waarshcijnlijk beter dan originele poep.

sjoerd heeft helemaal gelijk...

ik heb nog nooit problemen gehad met scootparts.

en elke maand is er wel zo'n topic over....

ik heb nu al voor meer dan 1000 euro gekocht daar, nog nooit geen probs gehad eig. alleen mn eerste bestelling duurde wat langer voor die aankwam, mja kan gebeuren he. die mensen krijgen per dag ik weet niet hoeveel bestellingen binnen, dan kan het nog al eens gebeuren dat er zich een vergissing voordoet.:)

Sjoerd,
Er ging ook nog een mail aan vooraf.
ik begin ALTIJD mn mails naar hun met beste scootparts oid, en sluit ALTIJD af met mvg.
Echter, ik krijg altijd een mail terug zonder fatsoenlijk begin en slot, en moet ik dan nu omdat zij fout zitten en zij lopen te klooien nog netjes gaan doen.
en sjoerd, ik vind je echt een zeikerd als ik zeg dat het NIET om de 1,60 gaat, maar wel om de gedachte erachter, en jij gaat me ongelijk geven. Je kan onmogelijk zeggen dat ik een onbeschofte mail stuurde. Over de mail die ik terug kreeg bestaat vind ik geen twijfel. Hoor je zo met je klanten om te gaan. Kennelijk zegt ze "klant is koning" geen ruk.

Dat zuigerveerslotdikte geen goed woord is, tja, het spijt me hoor. Ik kon niet op de juiste term komen, maar dan hoef je nog niet zo te reageren tegen een klant!

ik schrok vooral van de manier waarop ze handelen. Ik bedoel ik heb al zoveel bij hun besteld, cilinders spruitstukke varios koppelingen etcetc. dan kun je toch een beetje normaal reageren?

en ik bedoelde: prox = geen yamaha = dus imitatie

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back