Scooterweekend Speelmansplaten 24-25 september 2005

Status
Not open for further replies.
Bee-Racing said:
drempels niet irritant ?

volgens mij was er daardoor nog een Zip onderuit geschove...

zijn achterwiel was los getrild , staat dus helemaal los van die drempel(tjes)

maar oke,, ik zal ff kijken wat ik kan doen bij die baan...
 
ben er ook als ik vervoer heb, hoop dan zelf me rijbewijs te hebben:)

heb er nu al zin in -:-
 
Dit klinkt als muziek in de oren, dit mogen we gewoon niet missen :)

Echter weet ik nog niet hoe het gaat lopen. Voor velen is lelystad weekend de afsluiting en gaan veel projecten weer in de verkoop.

Iig wel mooie excuus om hem nog 2 maandjes langer te houden...
 
Ik ben ook zeer zeker aanwezig, net als vorig jaar :) Alleen nu met een nog wat snellere setup :w

Vorig jaar was ik ook bijna mijn blok verloren door die drempels....
 
Heb ook wel zin, maar dat is de rox al weg denk ik ;P.. Was vorig jaar iig 1 van de vetste meetings!
 
Meschien een idee om de baan wat verder naar de ingang te halen, zodat de dremeltjes in het uitloop stuk zitten :).

Iig Supertof dat er dit jaar weer een editie is, ik heb er vorig jaar van genoten :)


Dus ik zal er weer zijn -:-
 
Slome said:
Dit klinkt als muziek in de oren, dit mogen we gewoon niet missen :)

Echter weet ik nog niet hoe het gaat lopen. Voor velen is lelystad weekend de afsluiting en gaan veel projecten weer in de verkoop.

Iig wel mooie excuus om hem nog 2 maandjes langer te houden...


dat is iets wat ik zo kansloos vind. Dat mensen hun scooter op het einde eigenlijk meteen verkopen, mja. Zal kijken of dat ik aanwezig kan zijn, was vorig jaar idd erg netjes allemaal :p
 
Chris@neorally said:
dat is iets wat ik zo kansloos vind. Dat mensen hun scooter op het einde eigenlijk meteen verkopen, mja. Zal kijken of dat ik aanwezig kan zijn, was vorig jaar idd erg netjes allemaal :p
gelukkig voel ik me niet aangesproken :)
Ik doelde meer op enkele andere mensen die wel van plan zijn de zaak de deur uit te doen :)

Echter, sommige hebben wel goede reden (motorrijden natuurlijk 8) )
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top