This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ScooterWeekend Spa-Francorchamps 2004 ?

Zou je naar Spa (kunnen/willen) komen?

  • Ja, het is ver, maar ik zal er zijn

    Votes: 192 62.7%
  • Ik denk het niet.. misschien

    Votes: 53 17.3%
  • Nee, helemaal niet.. veel te ver

    Votes: 61 19.9%

  • Total voters
    306
ik vind het goed
spa ligt dichterbij dan lelystad
en het klinkt beter dan lelystad want daar mocht je nergens rijden alleen op het curcuit
hoop dat het doorgaat!!
 
Originally posted by wolferineJunior
Ik ben de ook heel zeker gaaf terein als het maar niet son flop word hoe op de Nürbergring!
Als het zo'n flop word heb je/hebben we het aan onszelf te danken. Dus als je gaat, denk er ook over na dat je misschien niet de hele dag als een gek kan branden. Heb respect voor de organisatie e.d. Dan komen we een heel eind!
 
Ik zal present zijn. En ik denk dat de organisatie ook wel goed zal zijn, kijk maar naar lelystad. Aleen moet je niet onverantwoord rond gaan knallen.
 
Is ongeveer 160 km voor me, geloof dat lelystad verder was. Dit keer dan wel met aanhanger, maar zéker present
De organisatie en oplettendheid van dezen, was zeer terecht, plz houdt dit ook zo @ spa dan...
 
Promo vario races?

Ik hoop dat de datum niet samenvalt met een promovario race, anders kom ik zeker. Want spa Kicks ass!! een endurance race zou wel leuk zijn.
 
Aruba @ SPA

Wij vanuit Aruba willen ook erbij zijn maar hangt af van de Datum en dergelijke zodat wij kunnen plannen om ook daar te zijn !! Het zal zeker iets groots worden!!

Keep up with the good work Inne!!
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik vind het ook fijn als er een beetje een besloten groepje is... No offence verder...

Ik zal er natuurlijk zijn...

natuurlijk lieverd ik kom ook wel hoor :*

Ghehe echt gaaf ik stem duidelijk VOOR!!!
kan al niet meer wachten.

Greetzz
 
wat wordt er bedoeld met een besloten groep?
alleen mensen van het forum of echt alleen mensen met snelle scooters....
 

natuurlijk draai ik daar niet door maar SA meeting was nou echt kut !Daar heb je niks gemerkt von organisatie !