ScooterWeekend Spa-Francorchamps 2004 ?

Zou je naar Spa (kunnen/willen) komen?

  • Ja, het is ver, maar ik zal er zijn

    Votes: 192 62.7%
  • Ik denk het niet.. misschien

    Votes: 53 17.3%
  • Nee, helemaal niet.. veel te ver

    Votes: 61 19.9%

  • Total voters
    306
Originally posted by Scheel
of ju moet ff naar haarlem rijden past er vast wel bij :)
hoe meer ziel hoe meer vreugd

ja man, als jij dan ff 4 scooters in je pa zn aanhanger weet te proppen:rolleyes: :P

maarre count me in, ff kijken of mijn barrel dan ook al in elkaar zit.
 
maakt mij niet uit hoe ver weg het is en of ik wel of neit een auto heb, ik kom iig...

(hierbij bied ik me alvast als crew-member aan, aangezien ik waarschijnlijk toch geen scooter mee kan nemen:!)
 
"wij" huren gewoon weer een bussie....wederom zullen er weer wat mensen van de Derbi-club aanwezig zijn:)
is er btw stroom aanwezig?
of mogen we agregaatjes gebruiken inne?
 
hmm, eind augustus, dan beginnen meestal de nieuwe opleidingen. veel mensen ontgroeningsweek of gewoon school. zou het niet handiger zijn om het iets eerder te doen, 2 weken ofzo. (rond die tijd is ook meestal lowlands, waar ook veel mensen heen willen neem ik aan)
 
Mja, vind nog steeds dat het erg ver is, maar :P Heb vandaag auto theorie gehaald, dus ik heb het rijbewijs wel voor dat kamp :P Toch nog een paar vraagjes.

Hoop de Bus mee te krijgen van werk :D Gak net zo slapen als Tino vorig jaar :P Vette bus was dat :P
 
Originally posted by D.J
Mja, vind nog steeds dat het erg ver is, maar :P Heb vandaag auto theorie gehaald, dus ik heb het rijbewijs wel voor dat kamp :P Toch nog een paar vraagjes.

Hoop de Bus mee te krijgen van werk :D Gak net zo slapen als Tino vorig jaar :P Vette bus was dat :P

Dude het is echt nog geen jaar geleden toch?:P
 
Ik vind het leuk, vooral het circuit ziet er mooi uit....
Alleen ik zit met 2 dingen:
- Belgse politie, want ik moet het meerder deel van mijn reis door Belgie rijden (tenzij ik met lui vanuit Roosendaal of Breda kan mee rijden)
- Het is wel 240 km, maar lelystad is ook 235 km dus dat maakt niet uit.
Zijn er mensen die uit Zeeland maybe gaan?
 
Originally posted by ApRs50
Ik vind het leuk, vooral het circuit ziet er mooi uit....
Alleen ik zit met 2 dingen:
- Belgse politie, want ik moet het meerder deel van mijn reis door Belgie rijden (tenzij ik met lui vanuit Roosendaal of Breda kan mee rijden)
- Het is wel 240 km, maar lelystad is ook 235 km dus dat maakt niet uit.
Zijn er mensen die uit Zeeland maybe gaan?

jaja ik ga ook kom ook uit zeeland :W
 
Back
Top