ScooterWeekend Spa-Francorchamps 2004 ?

Zou je naar Spa (kunnen/willen) komen?

• Ja, het is ver, maar ik zal er zijn

Votes: 192 62.7%
  • Ik denk het niet.. misschien

Votes: 53 17.3%
  • Nee, helemaal niet.. veel te ver

Votes: 61 19.9%

• Total voters
    306
Originally posted by Ties
Hier spreekt 'nog hoger noorden' ;) Aangezien de kans erg klein is dat ik tegen die tijd een rijbewijs heb en de algehele interesse uit dit kamp volgens mij wat afneemt denk ik dat Miles, Rolf, Arnie, Tjeerd en ik d'r niet zullen zijn. Desalniettemin gaat dit natuurlijk een enorm vette meeting worden :W

Het is idd TERING ver vanuit Groningen:)

Maar zeg nooit nooit;)

Originally posted by D.J
:eek: Nusje koud dat het dan al is :\

Kan het niet eerder ? :P Mja, indien ik auto/busje kan fix0rn, ik daar :P

Eind augustus lijkt mij opzich wel chill :)
Dan ben ik sowiezo terug van vakantie, ennuh...dan is het dus echt nog niet koud he. Maargoed...niemand zit dan met tentamens enzo, nja...ik ben er gewoon sowiezo.

Last edited:
I'll try :)

Yes we look to replace the whole weekend to Spa-Francorchamps.. but the difference between Lelystad and Spa will be the people...

We try to limitate the people showing up next year... most of all forum people or so.. not the (sorry to say) kind of irritant German loud would-be racing guys like SA or Lelystad.
Offcourse real fast German scooters are welcome :)

Originally posted by BetaDriver
het is ver weg, maar ik zal er zijn. ik vind de locatie erg mooi, goede voorzieningen. goed geregeld!! toppie

voor de volgende poll (datum) heb je alvast een vote van mij voor een weekend in de grote vakantie:rolleyes:

Ik kom samen met BetaDriver mee als hij dan zijn sjees-bewijs heeft (vast wel :p)

Tot hoe laat kan je nog aankomen op die camping bij het circuit?

Originally posted by Razma
I'll try :)

Yes we look to replace the whole weekend to Spa-Francorchamps.. but the difference between Lelystad and Spa will be the people...

We try to limitate the people showing up next year... most of all forum people or so.. not the (sorry to say) kind of irritant German loud would-be racing guys like SA or Lelystad.
Offcourse real fast German scooters are welcome :)

Hehe OK ;)
I know the hateness of you about German ZX or Next Racers :D I hate that too !
Most of all are young 15 years old kids with no brain ! :|
Thats really uncomfortable for Germany ! :/

Can I come to the Weekend ?
I love those Meetings because i can speak with the People in this Forum ... like Bart, Tyrone, Inne :) and the other scootertuning.net forum people ;) :)
I dont know if i come with my NRG ... but when i finished the Engine Tuning i come with it ;)

Greetz
Benni

Aruba @ SpaFrancor Champs

Wij zullen waarschijnlijk daar ook zijn tijdens de ST Scooter Weekend.Maybe with 2 Scootaz......one will be turbo powered!!!!

Alleen wanneer zijn de Datums bekend??Voor het plannen!!

Still working on it though!!

ik kom ook met de mean midget samen met ronald w en zijn runner
enne wat betreft die camping, hoeveel mensen kunnen er op het terein zelf slapen.
is niet echt handig als al je spullen @camping liggen en je zelf op t terein bent. :)
enne wat betreft de afstand, dat is voor iedereen verschillend licht er maar net aan waar je woont natuurlijk.
ik vind het een supper idee. wij hebben ook nog een huisje in de ardennen dus ik denk da wij al eerder gaan :)
we'l be there
suppppppperr idee

Cker vet zal er ckers zijn.
Alleen even een busje regelen maar gaat wel lukken :)

Is er eigenlijk al iets van een datum bekent ofzo?

mja , ik had me ook voorgenomen om als er weer een grote meeting kwam dat ik dan cker ging . Maar spa , aii.
Ik las trouwens wel dat micheal en daniel uit assen cker gingen. dan maar hopen dat hun nog ruimte over hebben ;)

Back