This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ScooterWeekend Spa-Francorchamps 2004 ?

Zou je naar Spa (kunnen/willen) komen?

  • Ja, het is ver, maar ik zal er zijn

    Votes: 192 62.7%
  • Ik denk het niet.. misschien

    Votes: 53 17.3%
  • Nee, helemaal niet.. veel te ver

    Votes: 61 19.9%

  • Total voters
    306
9||6

Ik vind dit een mega-strak plan, ik woon namelijk in Maastricht en dat is dus maar 1 uurtje rijden..
Vooral douche/wc-faciliteiten is een groot plus-punt aangezien ik me daar wel aan stoorde in Lelystad..
Klein teststukje (idee om 2 gedeeltes te scheiden zodat men niet door/tegen elkaars richting rijden) is ook een prima plan..
Hopelijk komen er meer (voornamelijk aantrekkelijke) stands, weer genoeg frietenkramen etc..
(Is er een McDonalds of gewoon een grote supermarkt in de buurt daar ?)
Hopelijk kun je regelen dat de datum niet voor de examens vallen..

Ik loop misschien op sommige zaken vooruit maar mijn conclusie is gewoon:

mega-strak plan
 
Ik kom dan ook samen met Spiky, maar gaat dat niet ongelovelijk veel kosten??? Het moet ook nog wel betaalbaar blijven natuurlijk... Kan me voorstellen dat er veel afhaken als het te duur is.

Greetz Nelizz
 
Als je naar dorp rijdt, spa, daar vind je alles terug van winkeltjes. Zo'n 10min rijden.
Beter bier genoeg meenemen zodat je niet naar de winkels hoeft 8) En naast het circuit is enkel kutbier te verkrijgen.
 
Ik kom ook wel samen met nog iemand vanuit Hoogeveen uit het "Hoge Noorden" .
Komen dan in auto met kar erachter. Een lange rit maar we hebben er iets voor over.
 
Razma echt toppie !! natuurlijk kom ik langs met De Flower power zip die dan inmiddels LC is ... komt er ook een testbank enzo ?
 
het is ver weg, maar ik zal er zijn. ik vind de locatie erg mooi, goede voorzieningen. goed geregeld!! toppie

voor de volgende poll (datum) heb je alvast een vote van mij voor een weekend in de grote vakantie
 
Originally posted by BeTa-FrAnK
Ik kom ook wel samen met nog iemand vanuit Hoogeveen uit het "Hoge Noorden" .
Komen dan in auto met kar erachter. Een lange rit maar we hebben er iets voor over.

Hier spreekt 'nog hoger noorden' Aangezien de kans erg klein is dat ik tegen die tijd een rijbewijs heb en de algehele interesse uit dit kamp volgens mij wat afneemt denk ik dat Miles, Rolf, Arnie, Tjeerd en ik d'r niet zullen zijn. Desalniettemin gaat dit natuurlijk een enorm vette meeting worden :W
 
Nusje koud dat het dan al is :\

Kan het niet eerder ? Mja, indien ik auto/busje kan fix0rn, ik daar