This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ScooterWeekend Spa-Francorchamps 2004 ?

Zou je naar Spa (kunnen/willen) komen?

  • Ja, het is ver, maar ik zal er zijn

    Votes: 192 62.7%
  • Ik denk het niet.. misschien

    Votes: 53 17.3%
  • Nee, helemaal niet.. veel te ver

    Votes: 61 19.9%

  • Total voters
    306
Ik ben ook van de partij als de meeting eind augustus wordt gehouden of later. Dan ben ik namelijk wel weer terug uit het warme Australie
 
ik heb daar ook een keer op een camping gezeten, maar dan moet je toch nog een flink stuk rijden naar het circuit.

En er is nog steeds geen antwoord op m'n vraag: die Endurance, is dat alleen voor 50ccers of komen er ook andere klasses? En wat zijn de regelenten?
 
Originally posted by StreetMaster
En er is nog steeds geen antwoord op m'n vraag: die Endurance, is dat alleen voor 50ccers of komen er ook andere klasses? En wat zijn de regelenten?

misschien dat het daar nog wat vroeg voor is?
 
ik vindt het zeker interesant , als dat doorgaat denks dat er vele belgische mesnsen zullen op afkomen , en idd , accomodaties @spa zijn niet te vergelijken met die van lely !

wij zijn cker aanwezig als het doorgaat

wat betrefd de politie, in walonië zijn ze relaxer dna in vlaanderen , B klassers worden daar bijna allemaal ontgrenst verkocht wat betrefd heuvelachtig gedoe , maar dat gebied is op zich nogal dun bevolkt, weg naar kartcirquit laat gewoon geen sprint of idioot gedoe toe zoals op lely , wat dat betrefd zit het denks ook wel goed

amateur race zou wel leuk zijn ja :!
 
Last edited:
ik kom zeker weten,
ik ben van het jaar ook naar de 24 uurs race daar geweest en toen waren er ook scooterraces, en het is echt wel gaaf om daar een meeting te houden.
 
wat betreft de reglementen...

we proberen de reglementen van de cross en endurance gelijkend te maken... (moet je wil banden wisselen etc, maar dat wel beide races toegankelijk zijn met eenzelfde scooter)
 
Als de datum mooi uitkomt (niet tijdens de examens zoals Lelystadt) dan ben ik er zeker... :W
Wel spijtig dat het enige echt mooie asfalt op de piste ligt. Je vermijdt dan wel toestanden zoals op het SA weekend.
 
Originally posted by Michiel@JBH
ik kom zeker weten,
ik ben van het jaar ook naar de 24 uurs race daar geweest en toen waren er ook scooterraces, en het is echt wel gaaf om daar een meeting te houden.

En ikke gaat dan gezellig met je mee
 
lijkt me echt vet, ik kom dus zeker kan er ook een manche voor motoren gedaan worden? ah toeeeeeee!
 
Originally posted by Jasper
lijkt me echt vet, ik kom dus zeker kan er ook een manche voor motoren gedaan worden? ah toeeeeeee!

nope...
daarvoor kan je inschrijven voor het EK en BK supermotard op SoKaFraN

maar de uitslag voor de poll lijkt me duidelijk...
er zijn ondertussen al wat meer concrete dingen...
dus binnenkort hopelijk een datum