ScooterWeekend Spa-Francorchamps 2004 ?

Zou je naar Spa (kunnen/willen) komen?

  • Ja, het is ver, maar ik zal er zijn

    Votes: 192 62.7%
  • Ik denk het niet.. misschien

    Votes: 53 17.3%
  • Nee, helemaal niet.. veel te ver

    Votes: 61 19.9%

  • Total voters
    306
Opzich zou het voor mij, en nog een paar dus echt een tering-eind rijden zijn om daar te komen... Maar indien ik vervoer kan regelen kom ik zowiezo ook.

Maar: Als je op lelystad nou bijvoorbeeld een test stuk fixt, en een regeling tegen rondvliegende idiooten, dan vind ik lelystad ook nog steeds een superlocatie. We hadden daar immers ook alles, tenminste, ik heb geen gebrekken gehad aan iets oid, behalve een fatsoenlijk teststuk.

En ja, iedereen weet nu waar het is, hoe het er was (naar mijn mening super-vet), en je zou gelijk je draaiboek (neem aan dat er zoiets is) weer kunnen gebruiken, en aanvullen met je ervaringen met die locatie....
 
Originally posted by D.J
Opzich zou het voor mij, en nog een paar dus echt een tering-eind rijden zijn om daar te komen... Maar indien ik vervoer kan regelen kom ik zowiezo ook.

Maar: Als je op lelystad nou bijvoorbeeld een test stuk fixt, en een regeling tegen rondvliegende idiooten, dan vind ik lelystad ook nog steeds een superlocatie. We hadden daar immers ook alles, tenminste, ik heb geen gebrekken gehad aan iets oid, behalve een fatsoenlijk teststuk.

En ja, iedereen weet nu waar het is, hoe het er was (naar mijn mening super-vet), en je zou gelijk je draaiboek (neem aan dat er zoiets is) weer kunnen gebruiken, en aanvullen met je ervaringen met die locatie....

... uiteraard... als je ook rekening mee houdt dat er geen weekend meer te reserveren was tot aan 2005?
 
Idd, maar op deze manier krijgen dus degenen die vorig jaar niet konden komen anar Lelystad, waaronder ik, niet meer de kans ervan te kunnen proeven..

Edit: oh dus dat is et, het is allemaal vol in Lelystad?
 
Originally posted by Meth0D-MaN
Lijkt mij niks, er zijn een hoop mensen, die niet zo'n ontzettend snelle scooter hebben, maar het wel erg tof vinden om er naar te mogen kijken. Op deze manier wordt het echt een elite-meeting denk ik. Mensen van 16 kunnen 9 van de 10 keer geen vervoer regelen helemaal naar België.. ik iig niet.

Zo wordt het overgrote deel dus de dupe van een klein stel asocialen dat zich op een dergelijk grote meeting als Lelystad niet kan gedragen, vind ik er spijtig, en ik denk met mij nog een hele hoop..

Al zou hij in Nederland zijn zou je ook vervoer moeten regelen. En iedereen kan een busje o.i.d huren, ik vindt het echt een super-idee in ieder geval! Maarja...beter niet in de zomervakantie, want dan kunnen gewoon sowiezo een hele hoop mensen niet.
 
Vind dit wel een goede oplossing :)
Mooi circuit om lekker rondjes te rijden :)
Maarja er zullen zeker niet zoals op lelystad ook standjes enzo staan of toch wel :)
 
Zucht, je kunt wel een busje huren, maar je moet dan ook iemand hebben die jou even naar Belgie wilt brengen, en ik denk dat je door het te verplaatsen de problemen niet tegen zult gaan, ook in Belgie wonen minder prettige scooter-rijders, die zullen dan massaal komen, zoals de NLers naar Lelystad kwamen..
 
nou... de onmiddelijke omgeving is voor Franstalig en het voordeel is: ze hebben geen of weinig internet daar :)

en idd ik denk dat door de afstand het een beetje besloten meeting gaat worden, maar wie weet 2005 weer Lelystad.. mooie afwisseling.. voor mij is het ook aardig slopend anders
 
vind het eerlijk gezegd niet erg als het dan wat beslotener is. Zo'n gaos als op bijv. de SA meeting hoef ik niet. 'K heb liever 500man die zich in de hand kan houden met het overal maar rondcrossen ed, dan 1500 man wat een ongeregeld zooitje is.
 
Originally posted by Mathieu
vind het eerlijk gezegd niet erg als het dan wat beslotener is. Zo'n gaos als op bijv. de SA meeting hoef ik niet. 'K heb liever 500man die zich in de hand kan houden met het overal maar rondcrossen ed, dan 1500 man wat een ongeregeld zooitje is.

Ik hou dus ook absoluut niet van massale meetings, ik vondt lelystad ook niet supercool ofzo, omdat ik het gewoon te groot vindt. Dus ik = blij als het kleiner is ;)
 
Datum voor Spa-Francorchamps 2004 kan geprikt worden ;) (als het aan mij ligt in ieder geval). Hou namelijk ook niet van extreem grote meetings, en vooral niet als er mensen komen opdagen die zich niet aan de regeltjes kunnen houden.
- Inne vraagje , hoeveel dagen had je in gedachten ?
- En weer een nette dagschema , like lelystad ?
- En misschien al een datum in gedachten ?
Ik hoop dat deze meeting doorgaat, en dat er sociaal volk aanwezig zal zijn (mensen die zich aan de regeltjes kunnen houden).

Amen ! 9||6
 
Originally posted by Meth0D-MaN
Zucht, je kunt wel een busje huren, maar je moet dan ook iemand hebben die jou even naar Belgie wilt brengen, en ik denk dat je door het te verplaatsen de problemen niet tegen zult gaan, ook in Belgie wonen minder prettige scooter-rijders, die zullen dan massaal komen, zoals de NLers naar Lelystad kwamen..

Als je op een tamelijke afstand van Lelystad woont heb je indien je geen auto rijbewijs hebt ook iemand nodig om je te brengen...

>Tsjah laten we het zo zeggen in alles wat er bestaat zijn er cowboys te vinden die het voor diegene die het goed menen terug kapot maken. Deze zijn niet enkel in België te vinden maar ook in Nederland. Maak er voor de rest geen België Nederland discussie van wat dat zorgt ook voor geen oplossing....


Maar als je een beetje denkt kun je stellen voor dit "project" hoe selecter het publiek hoe minder cowboy's in dit publiek en deze kan je dan gemaklijker in de hand houden.

Voor mij was het naar lelystad 281,1 km naar francorchamps 231,4 km....
 
Ik vind het best (misschien zelfs beter dan in lelystad)

Hou er dan wel rekening mee dat er dus NIEMAND op de rijweg komt met zijn opgevoerde scooter.

De belgische politie is NOG erger dan de nederlandse exemplaren...

Inne als je een crew nodig hebt :!
 
Back
Top