This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ScooterTuning.net Magazine... geen fictie, maar feit !

Status
Not open for further replies.
Nog maar 12 dagen te gaan ..
En als het blad niet in mijn buurt te krijgen is.. Kan ik hem dan nog krijgen via via? Zou fijn zijn:*

Ik ben er weer

Maandag gaat de drukker aan de slag.
Helaas heeft het drie dagen langer geduurd als in de planning stond, aangezien ik 'ff' een spoedcursus moest krijgen ivm het voorbereiden van drukwerk voor magazines. Net wat anders als af en toe flyers maken zeg maar...

Eind goed al goed (althans, dat hoop ik) en de uiteindelijke verschijningsdatum zal 3 april worden (omdat de drukker nu ook opschuift).

MAAR wie 2 april op de eerste SBO race is heeft de preview !!!!

Verder verschijnt in de loop van de komende week het aanmeldformulier voor het abonnement op de website of de bestelling van een los nummer zelfs (mocht hij niet meteen in de buurt te koop zijn).

Helaas zal dit nog twee weken ofzo via een duits bankrekeningnr lopen aangezien we een duitse uitgeverij hebben. Voor mensen met internet bankieren geen probleem, aangezien alle codes etc nodig gewoon op de site zullen staan. Daarna komt er gewoon een Nederlands banknummer.

wanneer alles naar de drukker is krijgen jullie previews

maar omdat jullie allemaal nieuwsgierige aagjes zijn maar een foto van de proefdrukken van vorige week (voor bepaling snijranden en papierkeuze etc).

Hoelang ben je eigenlijk van plan het blad uit te brengen?
Of gewoon zolang mogelijk?
hoeveel pagina's telt zo'n magazine eigenlijk?

Razma said:
eerste editie 88 pagina's...
Hoelang.. ? Tja, geen idee... Motoretta doet het al 15 jaar

Dat zijn flink wat pagina's
Ik ben er @ 2 april.. moet ook helpen @ Race 8)

Dan vraag ik daar wel effe een preview ervan

Na hard en lang werken ligt het eerste magazine bij de drukker !

Deze week nog kan je via de website inschrijven voor een abo en krijg je hem gewoon toegezonden. Betapress is het grootste verdeelcentra van NL, dus hij zal ook op écht veel plaatsen te koop zijn.

Wat staat er in... tja.. veel !

- Erro's nieuwe streetmagic project (Knuckle & Eric) met volledig zelfbouw frame en tankzitcombi in alu
- Interviews met Rik van Rijssen (winnaar Schwalbe Topscooter 2005) en Patrick van Nies (winnaar Standaard Scooterklasse 2005)
- Duits special frame & de japanse sprinter
- ScooterMX reportage
- SBO, SOBW en Promo Vario race infor
- SBO sprint info
- Deel I carburatie techniek
- 2Fast mina product review
- ScooterAttack Customsho
- DSF Stunt Awards en interview met Easy Stuntin
- 4 posters
en nog meer....

Helaas heeft het verdeelcentrum niet toegestaan om met een indtroductieprijs te werken éénmalig, dus moesten we de gewone prijs aanhouden van 4,95 Euro.

Ik kan nu alleen nog maar wachten op jullie reacties !

Is de verkoop van het eerste magazine goed, dan wordt het 2e nummer nog dikker (100 pagina's)

Hartelijk dank aan alle adverteerders en Motoretta uitgeverij die dit alles hebben mogelijk gemaakt. Heel veel importeurs en dealers hebben meegewerkt om het magazine ook écht in de winkel te krijgen.
Is één van de dealers die vermeld is in het magazine jouw vaste dealer ? Weet dan dat ie de scene een goed hart toedraagd !

Vet

op de site zelf staat nog steeds eerste uitgave maart en ook nog introductie prijs van 3 euro.

miss even wijzigen.

zie er naar uit om het blad te lezen

Status
Not open for further replies.