ScooterTuning.net Magazine... geen fictie, maar feit !

Status
Not open for further replies.
De plannen zijn er al erg lang... en eindelijk worden ze ook werkelijkheid. })

Maart 2006 zal het eerste magazine in Nederland verkrijgbaar zijn bij onder andere Bruna, supermarkten, benzinestations etc onder de naam ScooterTuning.net Magazine (hoe zal het ook anders...). Het is nu ook zeker dat het magazine ook in België te koop zal zijn.

Dankzij de uitgeverij van het Duitse Motoretta waar we intensief mee gaan samenwerken is dit allemaal mogelijk geworden !!

Het wordt een driemaandelijks magazine (dus 4x per jaar) plus 2 specials.
Kortom een magazine voor én door scooterrijders !
Prijs wordt 3 Euro

Verder ga ik hier niet over lopen blaten.
Geen woorden, maar daden... jullie zien het wel in maart !

-:-

PS: ScooterTuning.net Magazine heeft niéts met ScooterTuning Magazine te maken

[edit] de dummy-cover is klaar en gaat komende week in proefdruk.
We gaan uiteraard nog geen abo's of nummers al verkopen... het lijkt me onzin om dingen te gaan verkopen die er nog niet zijn...

dummy-cover_klein.jpg

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Razma said:
Met een beetje trots toch kan ik nu ook melden dat de ST.net Schoolagenda komend jaar ook verkocht zal worden in de AH, Bruna en nog meer van deze winkels...

Hard voor gewerkt en voor gevochten, maar nu toegezegd door het verdeelcentrum !

nice Inne :)

Gaat echt allemaal de goede kant uit zo!

Met welke verspreidingsbureau werk je samen? Beta press of aldi press?(of een ander) Dit zijn namelijk de enige bureau's die op mijn werk bevoorraden..

dan zal je zeer binnenkort van beta press hier ook een afdrukje van binnenkrijgen :)
(ik denk pas als we ons EAN nummer hebben ontvangen)
dummy-cover_klein.jpg

De cover gaat maandag al in proefdruk @ Duitsland.

Wij gaan nog géén abonnementen verkopen aangezien hiervoor een coupon in het magazine zal geplaatst worden en pas na het verschijnen van het eerste nummer via ST.net.
... en uiteraard wil iedereen eerst ff zien wat ze in handen krijgen voor ze een abo afsluiten :)

De prijs wordt btw 3 Euro voor een magazine.

@ razma volgensmij zit er altijd info bij van nieuwe bladen normaal gesproken gooi ik die zo weg zou het vanaf nu maar even in de gaten houden:P

Razma said:
Met een beetje trots toch kan ik nu ook melden dat de ST.net Schoolagenda komend jaar ook verkocht zal worden in de AH, Bruna en nog meer van deze winkels...

Hard voor gewerkt en voor gevochten, maar nu toegezegd door het verdeelcentrum !

Kijk dat is idd zoden aan de dijk zetten 8)
Gaaf man dan komt het idd bij heel wat meer mensen te liggen.

Ik vroeg mij eigenlijk af of er ook brommers van leden hier bv op dit forum in kunnen te komen staan of zijn het altijd van die echt extreme scoots? graag pm

er komen specials in, dus ook wel van mensen van dit forum :)
Maar wat wilde je eigenlijk zeggen ?

PS: ik ga hier niet voor PM'n, hier is juist het topic voor

Mooi werk Inne. Ik hoop dat het blad de KicXstart onder de scooterbladen wordt, en eindelijk iets bijzonders kan lezen i.p.v. die suffige bestaande scooterbladen...

Ik kijk er naar uit!

inne, waar zal het allemaal beschikbaar zijn in belgië

bij dealers en/of bij de betere dagbladhandelaar ?

kan je anders even zeggen waar het in West-Vlaanderen zal beschikbaar zijn ?

Er staat (ergens) dat het nog niet zeker is of het ook in belgie zal te koop zijn, omdat hier andere/meer regels zijn daarover.

Maar ik hoop natuurlijk dat er wel iets te regelen valt om dit ook in de bus te krijgen.

Status
Not open for further replies.
Back