ScooterTuning.net Magazine... geen fictie, maar feit !

Status
Not open for further replies.
De plannen zijn er al erg lang... en eindelijk worden ze ook werkelijkheid. })

Maart 2006 zal het eerste magazine in Nederland verkrijgbaar zijn bij onder andere Bruna, supermarkten, benzinestations etc onder de naam ScooterTuning.net Magazine (hoe zal het ook anders...). Het is nu ook zeker dat het magazine ook in België te koop zal zijn.

Dankzij de uitgeverij van het Duitse Motoretta waar we intensief mee gaan samenwerken is dit allemaal mogelijk geworden !!

Het wordt een driemaandelijks magazine (dus 4x per jaar) plus 2 specials.
Kortom een magazine voor én door scooterrijders !
Prijs wordt 3 Euro

Verder ga ik hier niet over lopen blaten.
Geen woorden, maar daden... jullie zien het wel in maart !

-:-

PS: ScooterTuning.net Magazine heeft niéts met ScooterTuning Magazine te maken

[edit] de dummy-cover is klaar en gaat komende week in proefdruk.
We gaan uiteraard nog geen abo's of nummers al verkopen... het lijkt me onzin om dingen te gaan verkopen die er nog niet zijn...

dummy-cover_klein.jpg

Last edited:
Advertisement - register to remove this

dit abbo wil ik zeker, al moet ik bijbetalen om het hier in belgië te verkrijgen })
(ik hoop toch dat ik het kan krijgen :? )

worden er ook tips ingezet en/of tests van nieuw materiaal, en niet zoals in scootin' dat het enkel voorgesteld word.

grtz en veel succes hiermee

heel mooi alleen jammer dat het maar 4 x per jaar is beter gewoon maandelijks maar ik ben erg benieuwd naar de eerste uitgave is er al wat bekend over het aantal pagina's wat er ongeveer in komt want wil wel wat te lezen hebben ;) maar hopelijk komt ie snel uit :D

Echt geweldig :D koop hem zeker weten ben zeer benieuwd :)

Misschien ook iets van score pagina waar iedereen kan zien hoe mensen het doen in de competitie ;)

gefeliciteerd Inne ... wederom een vernieuwing en uitbreiding van wat je voor het wereldje gedaan hebt:).
Goed bezig en bedankt;). Ik wordt wss wel abonnee! Eerste nummer maar eens kopen:).

Ik geloof dat ik momenteel nog niet kan/ga antwoorden op abbo's, prijzen van het blad en de inhoud etc ...

Jullie zullen het vanzelf wel zien wat er komen gaat en we zorgen er gewoon voor dat het de moeite waard is. Simple as that :*

De reden van driemaandelijks is gewoon om de inhoud de moeite waard te maken én kwalitatief te houden (goede technische artikels vragen tijd...). Ook voor ons zijn er zware deadlines dan + nog zoveel andere dingen als de site, SBO en andere evenementen ! Dat zal dus niet veranderen... maar er zal wel genoeg lees- en kijkvoer in komen.

Maar zoals ik al in de eerste post heb neergezet.. we gaan er niet over ouwehoeren, maar gewoon doen -:-

Keihard :D.. Word al aardig uitgebreid dat ST.net. agena, Site, forum, meeting, stickers, magazine. Strax ook Dekbed overtrekken en handdoeken enzo? :P :P

Status
Not open for further replies.
Back