This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ScooterTuning.net Magazine... geen fictie, maar feit !

Status
Not open for further replies.
Inne, hier in de Hoeksche Waard hebben wij de boekhandel "Edel". Enig idee of het magazine ook in deze winkels komt?

Waarschijnlijk word je gek van zulke vragen, maarja nooit geschoten is altijd mis :*

Gerben

Gerben Visser said:
Inne, hier in de Hoeksche Waard hebben wij de boekhandel "Edel". Enig idee of het magazine ook in deze winkels komt?

Waarschijnlijk word je gek van zulke vragen, maarja nooit geschoten is altijd mis :*

Gerben
Zijn ook wel een paar Bruna's te vinden hoor Maar ik verwacht eigenlijk dat ze in praktisch elke winkel terecht komen, of ben ik nu heel erg optimistisch ingesteld

Ik hou de winkel hier nu ook al in de gaten waar ik mijn scootin maandelijks haal . Als dit magazin er een keer ligt neem ik het ook gelijk mee. Ben er benieuwd naar.

ik heb um nog nergens gezien hier in de buurt...
wie weet waar ik hem kopen kan

in de steden/dorpen:
Denekamp, Oldenzaal, Hengelo, Enschede, Ootmarsum
graag via pm want ik kijk hier bijna nooit

cif on peugeot said:
ik heb um nog nergens gezien hier in de buurt...
wie weet waar ik hem kopen kan

in de steden/dorpen:
Denekamp, Oldenzaal, Hengelo, Enschede, Ootmarsum
graag via pm want ik kijk hier bijna nooit

Als je nou wacht tot de eerste uit zijn?x|

Volgende week of eind deze week komt het telefoonnummer online van het verdeelcentrum online waar je direct kan vragen waar het dichtsbijzijnde verdeelpunt is

Goed en slecht nieuws

Het goede nieuws is dat een koerier met de eerste 300 ex vanmiddag bij de uitgeverij staat en zondag op Lelystad een koerier uit duitsland komt !!!

Het slechte nieuws is dat mensen die nog geen abo hebben moeten wachten tot ie in de winkel ligt en iedereen die wel al een abo heeft aangevraagd en betaald gaan vandaag nog op de post !!!!

ik heb geld overgemaakt op het motoretta, alleen het wordt niet afgeschreven.. en ook als je bij de abo-page niets invult en op verzenden klikt, zegt ie dat de gegevens zo snel mogelijk worden verzonden, en dat je snel antwoord krijgt..

klopt dit wel?

Ik koop er zondag wel 1 van je :#...

uiteraard wordt het allemaal gecontroleerd !
De betaling wordt vergeleken met de gegevens die je hebt ingevuld.
Mocht je vragen hebben kan je altijd mailen met merchandise@motoretta.de

Ondertussen is hier de koerier aangekomen })

weet je hoelang dit normaal gezien duurt voordat je een mail krijgt van bevestiging? Ik heb namelijk dinsdag betaald en nog steeds geen mail gehad.

grtz

Status
Not open for further replies.