ScooterTuning.net Magazine #2

28 september ligt hij in de winkel !
21 september is hij klaar en met een beetje geluk ook een aantal exemplaren te koop @ Eindhoven sprint

Alvast een kleine preview:
preview_2.jpg

Voor elke 8 nieuwe abonnee's een vette Hebo pet erbij
+ralf+ dankzij ScooterMania +ralf+

Een beetje wat er in staat:
SBO Races & Sprints, weer een product review uiteraard en dit keer van de Hebo pata negra, véél echte specials uit onder andere Frankrijk en de expi- en sportklasse machines van VRP Tuning met tech. pix. Helaas géén JosDijkman sprinter nog aangezien hij nog steeds 'under construction' is.

Ook weer vier posters waarvan je zelf één kon bepalen via dit topic.

Verder een volledig evenementen overzicht van komende drie maanden, tech artikels etc.

Ondertussen al de lijst van de mensen die de Hebo pet krijgen bij de abo !
(deze actie is dus nu afgelopen)

Menno Hoornenberg
Dennis Melgers
Erik van Beusekom
Danny Troy
Robin Lussenburg
Franz Derhaeg
Erwin de Wit
Jeffry Rijsemus

Het heeft even geduurd, maar we zitten weer op de rail.
Het volgende magazine komt gewoon weer volgens planning uit.. en er zijn al leuke dingen in de planning voor het volgende nummer alweer !

intro2.jpg

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Wanneer komt die nou is een keer je wijst mij er nog duidelijk op dat het volgende week was maar dat is nu ook alweer een maand geleden ongeveer.

Greetz

Als ik weer fulltime aan het werk kan, kan ik alles afronden. Helaas is dat nog niet het geval aangezien ik nog maar een korte tijd achter de pc kan doorbrengen :(

VLD-Runner said:
En wanneer is dan ongeveer de nieuwe verschijnings datum.
Want ik raak nu toch lichtelijk geirriteerd zelfs dat ik hem nog niet kan lezen :P

hou je bek gek je wacht maar ... al het goeie laat op zich wachten

inne sterkte en beterschap ...

VLD-Runner said:
En wanneer is dan ongeveer de nieuwe verschijnings datum.
Want ik raak nu toch lichtelijk geirriteerd zelfs dat ik hem nog niet kan lezen :P

Ik vind dat je maar het respect hebt op te brengen, om erop te wachten. Iemands gezondheid is velen malen belangrijker, dan de 30 minuten leesplezier die jij er van zal beleven :l

haman said:
hou je bek gek je wacht maar ... al het goeie laat op zich wachten

inne sterkte en beterschap ...

Hou zelf je muil man ik vraag het toch alleen maar, Ik hoop ook dat het snel beter gaat met hem. Dus dan moet jij niet blij gaan lopen praten dat ik me bek moet gaan houden terwijl ik alleen vraag wanneer de nieuwe verschijnings datum is.

Sander said:
Ik vind dat je maar het respect hebt op te brengen, om erop te wachten. Iemands gezondheid is velen malen belangrijker, dan de 30 minuten leesplezier die jij er van zal beleven :l

Ik wacht toch ook, Ik vraag alleen wanneer de nieuwe verschijnings datum is.

VLD-Runner said:
Hou zelf je muil man ik vraag het toch alleen maar, Ik hoop ook dat het snel beter gaat met hem. Dus dan moet jij niet blij gaan lopen praten dat ik me bek moet gaan houden terwijl ik alleen vraag wanneer de nieuwe verschijnings datum is.

haaaaar :| geen hem

en je raakt "lichtelijk geirriteerd" wat niet echt in de goede smaak valt....

Er is opnieuw een afspraak gemaakt met het verdeelcentrum, dus de nwe datum wordt een beetje afhankelijk van hen. Maar uiteraard gaat het allemaal door, alleen op een iets lager tempo tot ik weer gewoon kan werken.

Klopt het dat door dit "incidentje" er geen oude ST.net magazines meer zijn?
In mijn woonplaats alles gezocht, naarda in haarlem in 8 boekwinkels geweest..Niks gevonden...

Ik heb dus even een vraagje. Ik heb gelijk nadat Inne de link van de aanmelding had gepost mezelf lid gemaakt. Nu heb ik Deel 1 ontvangen.

Nu vraag ik me dus af wanneer ik Deel 2 krijg en of ik nog in aanmerking kom voor een leuk petje want ik kan me niet voorstellen dat 4 mensen me nog voor waren.

Dikke kus :*

//Edit: Ik zie nu dus dat et nog niet goed met onze lieve Inne gaat, sorry voor me ongeduldige kant :* Beterschap

inne ten eerste beterschap:)
ten tweede ik bewonder je inzettingsvermogen voor het forum.
ten 3de:P ik wacht met spanning tot ik het blad kan lezen8P

veel respect voor je:)

Heb een maand terug een abbo op het blad genomen, nog niets ontvangen :emo: ='(.

Heb automatisch afschrijven van een Friesland bank rekening gedaan, had in de opmerkingen de vraag of dat via die bank wel kan. Geen reactie op gehad ='(

@ RobinL : wie een petje heeft bij het abo staat op de mainpage en krijg je tesamen met het tweede nummer.

@ Daan : ja, het verdeelcentrum neemt ze na een tijd terug, wie nog eentje wil kan me gewoon mailen op info@scootertuning.net uiteraard

@ Ypuh : dan krijg je volgende maand automatisch het tweede nummer :)

Back