This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Scooterspecial Sonic

Status
Not open for further replies.
heey ron sr leeft weer kan het hok zaterdag met jou mee kan zelf waarschijnlijk met jan mee (zo niet kan ik dan bij jou )hopelijk verbreek ik me persoonlijk record dan weer eens

dan ga ik weer voor plek 8
Dan moet ik wel voor 7 of hoger gaan :+
en ik 9:W

nastada:
mooie tijd heb je gereden..
ben benieuwt zaterdag.
grtz

Haha, thanks.

heey ron sr leeft weer kan het hok zaterdag met jou mee kan zelf waarschijnlijk met jan mee (zo niet kan ik dan bij jou )hopelijk verbreek ik me persoonlijk record dan weer eens

Je kan gewoon mee indd. We zullen zien dat brommerts doen zaterdag :W

Last edited:
Ik heb nog een foto gevonden van Heerenveen.

en vandaag ben ik verder gegaan aan mijn voorvelg, we kwamen erachter de pootjes niet over langs waren, dus dat even verholpen en nog even mijn velg afgedraait en nog wat gaatjes geboord. Foto's ;

Verder nog wat nieuwe spullen ;

Ik zal ook maar meteen mijn update doen,
Vandaag waren we vroeg aanwezig waardoor ik met Jorn en Ruud heb helpen opzetten voor de sprint. Toen bleek dat het tijdsysteem het niet deed. Toen maar wachten tot we wat meer nieuws krijgen, en onder het wachten wilde ik gaan leunen op het dranghak, opeens krijg ik me een steek in mijn hand, ik schrok, keek snel naar mijn hand vloog daar een bij uit. Ik kijk naar de handpalm, daar zat een angel. Verdomme, gestoken dus.... Angel eruit getrokken gif eruit gezogen een zalfje erop en wat tape erom heen zodat mijn handschoen niet vies werd en ik was weer startklaar.

En pas rond half 12 mochten we dan starten zonder tijdmeting. Omdat ik vrij vooraan stond ik 1 run gedaan, maar al 20 meter voor het eind gas los. Scooter in het rennerskwartier gezet en maar gaan kijken.

Dat begon te vervelen, dus weer in de rij. Toen was ik bijna aan de beurt, gingen ze nog 1 ding proberen te doen met de tijdmeting. Dat was gelukt tijdsmeting deed het weer. Gelukkig .... helaas werd niet voor punten gereden maar we kregen tenminste een tijd. Eerst run reactie van 0.04 en tijd van 7.04. Viel me een beetje tegen vooral omdat ik te warm was gestart zo rond de 37 graden.

Toen run 2, thanks to wallie en stefan (De 2 tuinmannen) de temperatuur van de cilinder onder de 30graden gekregen dankzij hun bloemenspuit met water. Nu kon ik starten met ongeveer 30 graden. Even Burnen reactie ongebekend, maar meteen 6.90.
Ik blij, ik kon vandaag 6.8x rijden. Dus nog maar een poging wagen.

Poging 3, Nog kouder probere te starten want na vorige run zat ik bij burnen al weer op 34 graden. Nu beetje geburnt en niet volgas. Reactie was goed, maar wheelspin waar je niet goed van werd. Dus een run van ong 10 sec. gereden. Ik vond het wel goed voor vandaag, er waren geen punten te krijgen. Mijn tijd weer verbeterd. En 6 liter vocht weggezweet. Dus maar gaan chillen bij de tent. Hier nog wat foto's ;

Even wegen, 108kg startklaar

En het wachten met Ruud en Tom.

Wachten in het rennerskwartier, met GIGA sleutel in mijn hand.

De wachtrij vanaf de vrachtwagen waar mun pa was opgeklommen.

En omdat het zo warm was de nodige blikjes drank gehaald.

Vs. Doom ;

Ten slotte alle beuners compleet in beuninge :+

Dit was even voor een tijdje mijn updates, ik ga morgen mijn scooter helemaal uit elkaar halen er zal nog veel worden aangepast voor Nijmegen, daar hoop ik voor mijn eerste keer omloop te rijden. Tot dan!

Idd. leuk verslag! En leuke foto's, vooral die op de vrachtwagen is heel erg gaaf :#.

Ding loopt dus nog steeds hard . Nog wat te verbeteren voor nijmegen?

Die vieze jorn

lekker die bille op billy!!!!

net verhaal ronny
hopelijk heb ik in nijmegen meer zin om te rijduh

Laten we het hopen !
Idd. leuk verslag! En leuke foto's, vooral die op de vrachtwagen is heel erg gaaf :#.

Ding loopt dus nog steeds hard . Nog wat te verbeteren voor nijmegen?

Genoeg te verbeteren deze week gaan wat spullen richting Sittard en er komen wat nieuwe spulletjes op. Verder misschien frame nog wat aan veranderen.

ding loopt hard jongen!

hoop dat je mee kan komen in Nijmegen!

zou zeker vet zijn om een slotoffensiefje erin te gooien

jeroen @ arthurs account

ding loopt hard jongen!

hoop dat je mee kan komen in Nijmegen!

zou zeker vet zijn om een slotoffensiefje erin te gooien

jeroen @ arthurs account

Hoop inderdaad ff nog een offensiefje erin te gooien
Wil dit jaar toch nog 'ff' omloop rijden, dan is mijn seizoen volledig geslaagd !

We spreken wel weer op Nijmegen

je hebt nu wel alle sterkte uit je velg gehaald

Is nog sterk genoeg
Anders zou die HD Sonic allang door zijn velgjes zijn gegaan.
Boon!
Gast, dit is wel ECHT leip he

Wat weegt dat velgje?

WAt weegde die nou 2.1 kg?

gruwlijk velgje die je de spaken ook nog open gooien??

@jordi

ja maar hij houd het tog wel!

Misschien ga ik de spaken nog doen, misschien gewoon met een groot boor.
Heb geen freesmachine tot mijn beschikking

Status
Not open for further replies.