Zal meteen even een 'kleine' update doen. De rest komt later deze week.
Gisteren dus 'SBO Heerenveen'. Zaterdag al vertrokken en dus gaan kamperen bij de boer. We kwamen daar aan zagen we date we de enigste op de camping waren. Maargoed, toen maar iets in de buurt verderop gaan eten, dichtsbijzijnde frituur was 6km verderop. Daar wat gegeten kwamen we terug. Was er nog een auto bijgekomen.
Ook mensen van de SBO dus, daar een gezellige avond meegehad en de dag erna maar vroeg begonnen met opruimen en richting heerenveen gereden.
Daar eenmaal aangekomen alles uitgeladen, en meteen wat nieuwe spullen gekocht & gekregen.
-Nieuwe velg
-Nieuwe karterkap
-Nieuwe band
-Nieuw karter(bedankt ritchie)
Maargoed, toen maar gaan inschrijven en laten keuren ging allemaal prima.
Toen de scooter op de weegschaal gezet 46kg ik dacht netjes. Rij ik hem een stukje naar voren op de weegschaal 43kg ? Hmmm....
Maargoed, toen gaan omkleden en klaar voor te rijden. Na Hengelo was ik niet meer aan de 7.18 gekomen. En in Heerenveen meteen 7.14 met een reactie van een opa.
Daarna nog een paar runs gemaakt waaronder 3 valse starts, toen werd ik wat kwaad.
En daarna kwam de run van de dag. Een 6.913 met 0.00 reactie.... Mijn dag kon niet meer kapot want ik zat onder de 7 !!!!
En om 12:00 stond ik 15e algemeen. Daarna niet meer onder de 7 gereden alleen 7.04 en een hoop valse starts. OM 15:00 was ik een aantal plekken gezakt en stond ik 20e algemeen. en om 16:00 nog een pek gezakt. Hierdoor zou ik mer net in de finale staan of net niet.
Het was dus net niet, 1 van de kroesjes was 0.01Sec sneller dan mij en mocht ik helaas geen finales rijden. Helaas geen eerste finales voor mij maar wel een grote vooruitgang kwa tijd en plaats. Mijn beste plaats was tot nu toe 12e @ hengelo.
En ben toch 9e geworden @ heerenveen.
Deze week hopen dat ik nog vrij krijg zaterdag, anders schroef ik hem uit elkaar en gaat het blok nog eens richting EPC.
Tot volgende update !