Scooterrace Wemelding

enrico

"THE MAN"
Wie komt er met wat op 23 juni naar de scooterraces in Wemeldinge?

Ik ben er zoiezo!

------------------
Mess with the best, die with the rest!
 
Advertisement - register to remove this

focking kutzooi, das op een zaterdag....
moet ik dus werken
misschien als ik ff me baas te vriend hou de komende tijd dat ik 2u ofzow wegmag, dan ben ik er iig ook....
en ik hoorde over een bbq aan het eind van de dag/???
smile.gif
lekkel
naja jullie zien me wel... misschienals we allemaal nog effe kijken naar de topis" foto's van onze hoofden" dat we dan elkaar een beetje herkennen, iig degene die elkaar nog nooit ontmoet hebben.
laterss
Hein(henk)
 
Eej Henk das minderz... Ik moet ook werken, maar das bij een bakker dus ben ik al om ong. 12 a 1 uur klaar en dan cross ik meteen ff door... En een barbeque huh? weet ik niks van maar ik heb savonds examenfeest dus dat roeleert ook wel...

IK weet alleen niet op welke scoot ik kom appie sr "loris reggiani" of mijn vertrouwde f50ac (zal het wel worden!)
En NEE ik ga met niemand sporten want das slecht voor mijn imago
biggrin.gif
!
 
doe ik enrico, je herkent mij aan een x8r-s vollig Castrol Honda Colin Edwards gespoten (rood-wit-groen dus) mét gloedjenieuwe SPL
smile.gif
smile.gif


en ik zeg nogmaals, een verzamelpunt bij de bekende Razma partybus lijkt mij het makkelijkst.
 
Ik ben ws ook van de partij daarzo. Je kan me herkennen aan een zwarte SR 98 LC met gescuurde kappen en een geplamuurd voorkapje. Langlopend spuitproject weet je... Impotentie speelt een rol namelijk, vriendin misschien ook...
smile.gif
Ik zal daar hopelijk aanwwezig zijn met m'n redelijk dan afgestelde TP Due Plus en een Yasuni R. Maar ik zie iedereen wel bij die bus van Razma dan.
Mzzl
 
Ja ik kom waarschijlijk bij iemand achterop omdat die klote middenbok van de sr klote is!
Als ik achterop ga dan is het bij een formula50ac black chess zonder begrenzers, maar met andere vertanding en dat ding blaaaaaast voor een redelijk std. scooter
115 op teller = 95 op oto teller...!!(kzal wel reacties krijgen van "kgeloof het niet enz. maar daar heb ik sche*t aan!)
 
Back
Top