Scooterrace Wemelding

enrico

"THE MAN"
Wie komt er met wat op 23 juni naar de scooterraces in Wemeldinge?

Ik ben er zoiezo!

------------------
Mess with the best, die with the rest!
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by krizzz:
Daan......ben je ziek in je hoofd om vanuit a'dam naar fukkin zeeland te rijden...????
smile.gif

Ik zoek nog iemand die met me mee rijdt...

*effe lief vragen mode*

Krizzz, wil jij niet met me mee rijden naar Wemeldinge
rolleyes.gif
...
Valt toch wel te doen?
Alsjeblieft???

*/effe lief vragen mode*

Oh ja, voordat ik het vergeet te vragen, Krizzz, ga je ook nog naar Lelystad (25 of 26 augustus)? zo ja, dan ken je met mij meesjeezen
wink.gif


Greetz
 
Originally posted by Sugadaddy:
Ik was al van plan veel races mee te maken dit jaar en na Valkenswaard is de smaak mij uitsztekend bevallen het punt is alleen: hoe zit ik met mijn werk (horeca) en vervoer (geen rijbewijs en scootje voor lange tijd onbruikbaar)

Ff offtopic, ik ben zaterdagmiddag in Klaaswaal, een Evolution 70cc (toch gevonden
smile.gif
)+ Polini krukas + Hebo Racing II ophalen, samen met een vriend van me... Kom je ff buurten bij de Lijster?

Greetz.
 
Ja is goed ik kom wel fietsen (15 kilometer
frown.gif
).. Of ik jat mijn zussies Runner , ook een plan
biggrin.gif
....

Als je echt tijd over heb de videoopnames van mij van valkenswaard liggen bij de Lyster.....

Ow ik ben maandag waarschijnlijk in Staphorst, FOKKING 200 KILOMETER RIJDEN.....
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Ff offtopic, ik ben zaterdagmiddag in Klaaswaal, een Evolution 70cc (toch gevonden
smile.gif
)+ Polini krukas + Hebo Racing II ophalen, samen met een vriend van me... Kom je ff buurten bij de Lijster?

Greetz.


Lachen Bart, ik zorg dat ik er ben!!
 
Bart sjek je meel want daar staat het 1 en ander in...

Enne ik ben er waarschijnlijk al om 10:00 want het blokkie van AeroxR wordt er weer onder geslingerd en ik verveel me morgen vast en sekers dus ga ik Lennart maar pesten ofsow......
 
En jah hoor, het was weer gezellig Pim...

Ook heel gezellig Arne, Sybe en de rest van de gang
smile.gif
weer eens te spreken!

Vreemd dat Dennis (AeroxR) gewoon weer precies dezelfde Aerox heeft gekocht... moet wel (weer) bruut gaan lopen, tenminste wat ik zag dan
smile.gif


De gekochte spullen zagen er goed uit, vooral die Racing II is wel ZOO vet
eek.gif
Bedank Lennaert maar voor de nette prijzen (hoewel, fl. 40,= voor een Denso W34ESZU vind ik wel prijzig)...

Hebo%20Uitl.R3%20piagg%20200.jpg


Greetz.

[This message has been edited by Bart Nrg Mc2 (edited 03 June 2001).]
 
Volgens mij hangt er nog 1 bij de lyster dus ga ook eens een keer shoppen...

Ik ga woensdag mijn Evo50 piep ophalen bij Ogre.... Hopelijk wordt deze niet blauw zoals die samba
frown.gif
 
Originally posted by Prozhen:
Damn, ik wil die hebo pijp ook.

Jah, hij's echt vet...

Kreeg hem alleen niet gemonteerd vandaag, dus belt hij me... Ik kom ff kijken, leek inderdaad niet errug te passen (hij dacht dat het geen Mina-pijp was, maar dat was het zeker wel
smile.gif
)... Nadat ik had bedacht dat we de middenbok maar eens moesten demonteren, bleek het perfect te passen
smile.gif
...

Prestaties met huidige set-up:
-Malossi 50cc giet.
-Carb. origineel.
-Polini Speed Control
-Polini Speed Drive
-Polini Airspeed
-Hebo Clutch

>> maar liefst 30 km/u
smile.gif
smile.gif
smile.gif
... Lachen, hoe licht je de rolletjes ook pakt, hij gaat gewoon GEEN toeren draaien
smile.gif
...

Maarja, binnenkort komt het Evo-spul er op, en dan zal het wel "redelijk" werken
smile.gif
...

Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Jah, hij's echt vet...


Prestaties met huidige set-up:
-Malossi 50cc giet.
-Carb. origineel.
-Polini Speed Control
-Polini Speed Drive
-Polini Airspeed
-Hebo Clutch

>> maar liefst 30 km/u
smile.gif
smile.gif
smile.gif
... Lachen, hoe licht je de rolletjes ook pakt, hij gaat gewoon GEEN toeren draaien
smile.gif
...

Greetz.

WREED!
 
Back
Top