Scooterrace Wemelding

enrico

"THE MAN"
Wie komt er met wat op 23 juni naar de scooterraces in Wemeldinge?

Ik ben er zoiezo!

------------------
Mess with the best, die with the rest!
 
Advertisement - register to remove this

ik wil wel, maar kan niet
frown.gif

M'n broertje viert dan z'n verjaardag en er komen lekkere wijven
smile.gif


Greetz
 
Yes, ik ben daar te zien met scooter. Dus als iemand een SR LC harada met jolly ziet, kom me dan eens een handje geven. En oja, spreek me maar aan met Edwin ipv EdvolutioN ofzo
smile.gif
 
he EdvolutioN: wanneer ga je weg uit boz? Ik ben die neef van johan, je weet wel, met die aerox. Als wij weten hoe laat jij gaat kunnen we misschien regelen dat jullie groep, want je gaat vast niet alleen
smile.gif
,met onze groep meegaat. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd
smile.gif
 
Originally posted by Red Bastard:
he EdvolutioN: wanneer ga je weg uit boz? Ik ben die neef van johan, je weet wel, met die aerox. Als wij weten hoe laat jij gaat kunnen we misschien regelen dat jullie groep, want je gaat vast niet alleen
smile.gif
,met onze groep meegaat. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd
smile.gif

Ja dat weet ik nog niet. We spreken elkaar nog wel op school ofzo.
 
in wemeldingen ben ik zoiezo is voor mij half uurtje op me scooter...ik ben er op een rode gilera stalker met polini evolution cross uitlaat veel herrie en veel trek kracht....kom ook met flink groepie kom gerust ff een praatje maken ofzoooo

mzzl Dennis
 
Als Bart komt, kom ik ook
smile.gif

Dan maar schijt aan die lekkere wijven.
Dus zie je daar een gigantisch mooie jongen (
biggrin.gif
) met een een Honda X8R-S met een hrr auspuff, wees niet bang en spreek me aan
wink.gif


Greetz

------------------
Honda X8R-s, Malossi MHR-replica, hrr uitlaat, 17,5mm Dell'Orto, Malossi Multivar, Polini v-snaar, Polini secundaire vertanding 15/49, Malossi CDI-unit, Bridgestone ML50
 
Originally posted by Daanje_70MHR:
Als Bart komt, kom ik ook
smile.gif

Dan maar schijt aan die lekkere wijven.
Dus zie je daar een gigantisch mooie jongen (
biggrin.gif
) met een een Honda X8R-S met een hrr auspuff, wees niet bang en spreek me aan
wink.gif


Greetz


Alles klopt, alleen dat van die gigantisch mooie jongen heb ik zo mijn twijfels over... hoe noemde je het? Zelfrespect!
smile.gif
...

Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Alles klopt, alleen dat van die gigantisch mooie jongen heb ik zo mijn twijfels over... hoe noemde je het? Zelfrespect!
smile.gif
...

Ik ben vergeleken met jou een gigantisch mooie jongen
tongue.gif

Gaan we weer
biggrin.gif
...

Greetz
 
Ik was al van plan veel races mee te maken dit jaar en na Valkenswaard is de smaak mij uitsztekend bevallen het punt is alleen: hoe zit ik met mijn werk (horeca) en vervoer (geen rijbewijs en scootje voor lange tijd onbruikbaar)
 
Eej VDM vorige keer heb ik mijn buddy volgeladen met flesjes en koelelementen erin, kan ik nu ook wel weer doen
biggrin.gif
... Kan iedereen ff gezellig een koud biertje komen drinken (maar niet teveel!
biggrin.gif
) is trouwens ongeveer 10 a 15 minuten van mijn huis op de scooter....
 
Back
Top