scootercontest

Wahid

Well-Known Member
Als jullie het niet doen doe ik het zelf wel.
1.Italjet Formula 50,van Wahid.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

2.Yamaha Aerox,van Mark.
biggrin.gif
biggrin.gif

3.Derbi GPR-50R,van Jasper.
biggrin.gif

mazzel
 
Advertisement - register to remove this

die gpr ruled er verweg het meest
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

als die niet wint wint niemand beetje amerikaanse verkiezingen achtig
smile.gif
 
[offtopic]
De volgende scootercontest komt zaterdag online.
Dit voor de gene onder jullie die de spanning niet meer aankunnen :p
[/offtopic]
 
Opgestart door Pyro:
[offtopic]
De volgende scootercontest komt zaterdag online.
Dit voor de gene onder jullie die de spanning niet meer aankunnen :p
[/offtopic]

ik stuuur wel een paar foto's op maar die zijn wel een beetje vaaag
frown.gif
frown.gif
frown.gif
.
 
Hey die laatste pic kan ik niet zien.

Ohja, wel cool die SR... Tering gaat wel goed, wie zei nou dat ie die gozer kende?

SvR
 
Opgestart door krizzz:
die vette aerox rulezz meer...optisch bruter dan die gpr!motorisch ook! enne die formula 50 vidn ik maar super gaar,,.


Wah zeg jij super gaar?? MAFKEES je weet
niet eens waar je over praat en als je de contest en de uitslag bekijkt steekt deze scoot er gewoon ver boven uit. KLASSE WAAAAAAAAAAAAHIIIIID !!!!

Mazzzzzzzzzel Michael
 
ik weet niet waar ik over praat? zo'n gare formula 50 met zo'n vaag morini blokkie (niet ondere iedere scooter vaag!! :)))))))eronder.- volgens mij heeft ie iedereen opgebeld en gevraagd of ze op hem wouden stemmen maarja.,.. dit is mijn mening.. like it or hate it!
 
RUUD of een andere admin.: Waarom stond er na de eerste contest wel een maand lang een foto van Johan op de begin pagina en er (nog steeds) niet een van die van Wahid na de tweede???????

Mazzzzzzzzzzzzzzzzel

Michael

ps Kriz je weet niet waar je over praat als je zomaar wat roept als je niet eens weet hoe het allemaal zit. Zijn scoot is gewoon ergens begrenst of er klopt ergens een onderdeeltje niet maart als dat eenmaal is verholpen rijd die echt wel super. Hij rijd jou inieder geval zoek. O nee jij hebt niet eens een (volledige) scooter. of inmiddels wel??
tongue.gif
 
Opgestart door Michael SR.70:
RUUD of een andere admin.: Waarom stond er na de eerste contest wel een maand lang een foto van Johan op de begin pagina en er (nog steeds) niet een van die van Wahid na de tweede???????

Omdat die foto te veel plaats inneemt op de begin pagina. Die zou dan vooral voor gebruikers met een lage resolutie (800x600, en dat zijn er veel) voor een hele onoverzichtelijke homepage zorgen, snappie??
 
whaha.....IK vind die formula 50 zo super gaar en lelijk.. maar daz mijn mening...ja duhh nu boekt ie me nog zoek op me fiets.. maar over een weekkie rond deze tijd is me streetmagic klaar.. daar zit jammer genoeg ook zo'n gaar morini blokkie onder.. maar goed... ik ga toch alles vervangen.. dus boeit me eigenlijk niet...
 
Back
Top