scootercontest

admins, als ik de stand van de scooters wil bekijken moet ik steeds opnieuw stemmen.
Kunnen jullie dat niet veranderen dat iedereen maar 1 keer kan stemmen , zo kan natuurlijk iedereen winnen als hij wil.
 
Als jij stemt in de contest wordt jouw ip nummer gelogd.
Als je met hetzelfde ip-nummer later weer gaat stemmen dan krijg je meteen de uitslag geteld (Je kan dus niet stemmen)

Er zijn echter nogal wat mensen die via de telefoonlijn internetten. Die mensen krijgen elke keer als ze inloggen een nieuw Ip nummer toegewezen van hun ISP.

En die mensen moeten dus altijd eerst stemmen voordat ze de uitslag zien.

Hier is echt niets aan te doen. Behalve dan dat jullie maar allemaal op de kabel moeten dan
smile.gif
 
KrizzzZZzzZZZ je moet echt je bek gaan houden wat weet jij nou van een italjet formula 50??? Gaar blokkie ja hoor jij hebt verstand er zitten misschien wat zwakke punten in maar das bij iedere scoot... smaken verschillen toch iedereen vind een andere scoot mooi jij die streetmagic die vind ik weer ongelofelijk keihard ZUIGEN....maar daar ga ik ook niet een hele tijd over zeurren en als morini zo een slecht blok is waarom hebben die nieuwe appie's ze dan he....??
 
Opgestart door Pyro:
Als jij stemt in de contest wordt jouw ip nummer gelogd.
Als je met hetzelfde ip-nummer later weer gaat stemmen dan krijg je meteen de uitslag geteld (Je kan dus niet stemmen)

Er zijn echter nogal wat mensen die via de telefoonlijn internetten. Die mensen krijgen elke keer als ze inloggen een nieuw Ip nummer toegewezen van hun ISP.

En die mensen moeten dus altijd eerst stemmen voordat ze de uitslag zien.

Hier is echt niets aan te doen. Behalve dan dat jullie maar allemaal op de kabel moeten dan
smile.gif
Zorg je dat er ook wat in een cookie wordt opgeslagen, zodat de browser ook weet dat er al eens is gestemd. Het kan wel (zie t.net bv, die doet via IP&Cookie), maar hoe zou ik ook niet weten. Maar dat zou dus een oplossing zijn
smile.gif
 
zucht....ik zeg toch...ik vidn een formula 50 oer en oerlelijk.. dat is mijn mening! als jullie een street lelijk vinden boeit mij dat nou!.. en ja.. onder een street zit een morini...ik vidn het nog steeds een vet gaar blok...die vleoistofgekoelde heb ik geen idee van maar ehh die luchtgekoelde blokkies vidn ik gaar ik hoor vet vaak (ook hier op het forum) over leuke vaslopertjes met zo'n blokkie.. ik bid tot god dat het mij niet overkomt!!daz de reden ook waarom ik eerst een aerox kocht.. daar zit tenminste een fatsoenlijk blok onder!!!
 
Het domste wat je in ieder geval kan doen is dat je van een aerox naar een straatmagisch gaat,echt triest.En ik weet een ding zeker en dat is dat een F50 echt wel mooier is dan een straatmagisch
 
Hmm, ik had ook een Italjet... Hij was zeker wel ONWIJS mooi(had een F50 L.C.).
En dat blok was dus echt wel retegoed... Tenminste, hij is feller en sneller dan minarelli onbegrensd. Loopt met gemak 95 a 100 teller met NRX. (en toen had ik nog de ballen verstand van afstellen...)
Eerlijk is eerlijk en moet ik wel zeggen dat er wel veel kapot ging aan mijn Italjet maar dakkan ook gewoon pech geweest zijn...
 
PDB is a wise man... Dat die dingen kapot gingen is misschien wel gedeeltelijk waar maar wat er bij jouw allemaal aan kapot ging heb ik nog nie gehad alleen een paar kleine dingetjes... en dat van dat harder lopen als minarelli: I' told you so....
 
Zulke reacties zijn tenminste redelijk.Zo van er ging wat kapot maar hij reed wel hard.Niet alleen maar zwart praten over Italjet.Mijn Italjet is echt wel mooi alleen die foto is verrot,zodat je nit kunt zien hoe mooi die ferrari logo airbrush wel niet is.
Mazzel
 
Nadeel van het blok toendertijd was WEL dat er vrijwel nix te verkrijgen was aan snelle onderdelen. Heb iedereen toen gebeld voor een redelijke 70. Matton, Creco, Voss enz..
Het resultaat: 1 Malossi gietijzer...
 
PDB we hebbe het nu weer over l.c
ik heb geen verhalen gehoord over bv vastlopers met een morini l.c blok aprilia zal niet voor niets die blokkies gebruiken!! maar a.c is gaar!!!
 
Die Peer dus, die loopt de boel te flessen bij het leven. Ik internet zelf via de telefoon en hoef niet elke keer te stemmen. IK heb als test ook eens al me cookies gewist, maar nog steeds hoefde ik niet te stemmen. Het wordt dus nog op andere plekken opgeslagen. Mare ik stond met me Rally, samen met Alfonso's SR dik bovenaan en die Peer met ze SF2, waar niets bijzonders aan is gedaan (ja uitlaatje wow een echte samba)(sorry voor de samba mensen),stond ergens in de middenmoot. Ineens heeft hij in een half uur 40 stemmen erbij,twerwijl aan mijne en alfonso's behoorlijk wat aan is veranderd. Ik heb het een tijdje gevolg toen hij ineens 20 stemmen erbij had, en de volgende 20-30 stemmen, waren allemaal voor hem. Nou dat is geen toeval meer. Je kan wel niks winnen ofzo, maar als hij zo'n kankerleier is, die ze sf2 zo wil laten winnen, dan is hij zielig. Het laatste uur gingen alle 40 stemmen die erbij kwamen naar hem. JA JA PEER tuurlijk, iedereen stemt ineens op een nagenoeg standaard sf2, terwijl alfonso en ik een duidelijke voorsprong hadden op de rest.
Echt zielig van je hoor, lekker steeds je pc resetten en weer stemmen. MAFKEES, kun je niet tegen je verlies. Als stond ik laatste, dit is geen stijl en iok sta nu toch lekker weer bovenaan, wat duidelijk duid op dat de meerderheid mijne mooier vind, maar jij zal straks na school of werk wel weer achter je pc kruipen om op jezelf te gaan stemmen. Lekker op je eigen lelijke speedfight (nee ik heb niks tegen de sf2, voordat mensen natuurlijk weer gaan zeggen dat me RAlly lelijk is)Mare ja de stemmen zeggen genoeg. Als hij een mooie verbouwde sf2 had, ja dan had ik wel veel stemmen verwacht, maar er is niks bijzonders aan dat ding, dus Peer, ga maar lekker mensen pesten en doe niet zo belachelijk, je lijkt Al Gore wel (al had die moeten winnen)
En ga nou niet zeggen dat dit bullshit is, want we zijn hier niet gek ofzo. Ineens 40 stemmen erbij binnen een uurtje en allemaal voor jou standaard sf2, NOT!
En het kan me niet schelen wat mensen gaan zeggen hierop, maar duidelijk is dat het stemmen hier nooit goed gaat. Ook in de chat onderkennen mensen dat de boel hier wordt geflest door mensen als Peer.Een vriend van mij die ook meedoet aan de contest,was gister bij mij toen meneer Peer lekker zich zelf naar de eerste plaats hielp,dus vraag maar aan hem. Al kon ik zelf 100 keer op me scooter stemmen, waarom zou ik dat doen. Ik wil juist weten wat andere er van vinden, dus als mensen het niks vinden, wil ik dat ook horen. Maar ja hij doet het toch veel beter dan ik had verwacht.
Bedankt iedereen die op mij gestemd heeft.


[This message has been edited by Royal Rally (edited 30 November 2000).]
 
Back
Top