This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scooter weekend duitsland 3 & 4 Oktober

Oh das mooi dat Vasco ook mee mag, Barry mag in dit geval ook gewoon mee, ik zie het wel zitten als er meer bekende gaan, Hockenheim was ook vet! Alleen wij hebben op het moment niet echt een fatsoenlijke auto om zo lang te rijden, de bus gaat maar 110 en mijn auto gaat het ook niet worden....

Hier ben iig wel zeker voor te vinden als het doorgaat?
Touringbus huren, grote auto met scooters achterin, en gaan met die banaan :+

ik zeg gewoon iedereen op zichzelf,ander word het teveel geregel en gedoe.

ik neem zelf een caddy oid.2 scooters erin en 2 personen.ben je pp denk 100 eu kwijt aan diesel.

ja vanaf hier is het 800+ km, maar wel een hele dikke baan om te knallen haha. Lijkt me wel super tof om te gaan, maar ook mijn ford courier gaat dat niet trekken ben ik bang .

ja vanaf hier is het 800+ km, maar wel een hele dikke baan om te knallen haha. Lijkt me wel super tof om te gaan, maar ook mijn ford courier gaat dat niet trekken ben ik bang .

Kom je toch 4-5 okt naar Spa voor weekendje samen met BK te knallen. de courier trekt dat nog wel.

dan gaan we wel de 4uurs race knallen in croix :W