This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scooter weekend duitsland 3 & 4 Oktober

snelste tijd daar tot nu toe? die 6,20?

volgens mijn horen en zeggen heeft Tedeschi met 90cc 6,27 gereden
dennis met het 80cc blokje 6,30
sandra met het 90cc blokje en de 80cc js pijp 6,24
vasco (wat ik nog heb meegekregen) 6,66 met het oude 2fast blokje van hendrik

ikzelf heb met man en macht geprobeerd het blokje af te krijgen, uiteindelijk woesndag een 27,5 pk gescoord goed afgesteld voor nos en met volle moed naar duitsland, kwamen we er donderdag middag achter, dat het carter gescheurd was, wij naar oss (Twan) daar gelast kwamen \we er achter dat het frame een stukje gescheurd was (uiteindelijk 23.30) alles gelast waar we >>>>>>bij konden<<< er zat dus nog een scheurtje in, er een extra plaatje op gelast en
hop naar duitsland, daar aangekomen sputterde de amchine echt te erg (ondanks dat het er stervenskoud was) spriiuer 10 maten verkleind en het dingetje liep al. dus geprobeerd een mooie nos run te maken, en ja hoor was de fles leeg en zag ik ook dat het frame verder was geschewurd. allemaal wel makkelijk te hertsellen zonder dat t verder zal gaan scheuren, maar voor die dag einde oefening. erg jammer, omdat Alby die vorig jaar 5,93 reed nog geen 6,4 reed. een mooie kans die verschoten is.

dus joel 6,3 met 80cc / Tedeschi 6,27 met 90cc
en iedereen maar praten dat de italianen zo goed zijn.

Ja idd maar ze zijn vast nog wel bezig?
en ws hebben ze het zelfde probleem als jou in hun land is het ook warmer dus andere afstelling

maar wat wel duidelijk is NL gaat met de winst naar huis 08:W

Ik ben erg benieuwd wie er gaat winnen. Was een leuk dagje gisteren. Net jammer van heiko zijn machine. Maar niks aan te doen, volgend jaar beter. Maar wat hoorde ik nu? Joel zijn frame kapot?

Gr,
Tom

Joel zijn frame was gescheurd ja, moet ie er ook niet zelf op gaan rijden

tot 100cc klasse zonder lachgas:

Tedeschi mina 90cc 6,20
Sander 6,24
Tedeschi piaggio 90cc 6,27
Joel/dennis 6,31
TCR Ziokan 90cc 6,35

Alby had nog 6,20 gereden maar met veel wielspin, ding was supersnel.

Tofste apparaat was de mina twee cilinder met 2 keer BigBore erop. Best tijd 5,99

Tering, was weer supervet! Drukte? NO way, konden nonstop rijden en de super baan lag voor onze pitbox! En superdikke tijden ofcourse 6.24

wel 1600km in totaal gereden.. behoorlijk gaar

trusten

Was een zeer degelijk gezellig weekend. Ikzelf met een Zip frampje + 2-Fast 6,6 gereden. Toen volgende dag cil op die van René geschroefd om met NOS te knallen. Alleen nacht daarvoor beetje veel gezopen dus 's ochtends vrij gaar, heb toen met me domme kop verkeerde naaldlager erin gezet waarmee ik 7,5 reed en daarna was het over. Maar verder was het echt een onwijs tof weekend! En de sprint baan was echt goed geregeld! Altijd vet om die Itilianen bezig zien te zijn met die sprinters. Sander/Tom/Robert gefeliciteerd met de tijd, erg netjes! Ik ga ook pitten, niet erg veel slaap gehad afgelopen week

De groeten,

Maandag eerst maar is even klussen aan me auto Wie zet er nou ook een pilaar midden op het erf. Een super vet weekend maar nu eerst slapen!

Supermooi weekend gehad.
De opkomst viel tegen ivm vorige jaren, desalniettemin waren er toch veel zeer snelle jongens aanwezig. Eigenlijk was dit wel ideaal, want je kon superveel rijden en stond tussen serieuze jongens ipv Duitse kneiters op frameracers.
Daarnaast hadden we een pitbox gehuurd naast de sprintbaan, dit was echt een uitkomst. Relaxed sleutelen en na 1 min weer op de startstreep staan.
Ook het hotel was erg fijn. Goed geregeld Tom! :*

Ik denk dat Dennis wel 40 sprints heeft gemaakt dit weekend, en zelf heb ik ook nog een keer of 3 op het sprintertje gereden om even te laten zien dat ik het nog niet verleerd heb.

Tevens heb ik de eerste Duitse sprinter gezien waarvoor ik diep respect op kan brengen. Een 2-cylinder bigbore minarelli die zo zuiver loopt en zo knetterhard gaat dat je zou denken dat er 3 jaar ontwikkeling achter schuil gaat. En dan een gast erop die het woord angst niet in zijn woordenboek heeft staan... Ding reed lage 6' en, en zelfs een 5.99 gezien!

Tevens hebben we naar mijn idee flink wat respect afgedwonen bij zowel onze oosterburen als de Italianen. De Nederlanders waren het eerste met het zetten van de beste tijden. Toen stonden de Italianen nog zenuwachtig toe te kijken bij de tijdborden en in het Italiaans onze tijden door te roepen aan elkaar. :W Pas na een halve dag kwamen zij ook langzamerhand met tijden in de 6.4- 6.3 range en uiteindelijk dan enkele 6.2 tijden.
Alleen weer apart dat er niet geburnd mocht worden, en toen weer wel, en toen weer niet, wel, niet, enz, enz.... :?

Nouja, genoeg geluld, laat de foto's en filmpjes voor zichzelf spreken (een greep uit het assortiment):

En de filmpjes:
[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=AOEpmGs1_EE"]YouTube - Sander VS Andrea (TRT) 1[/ame]
[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=EcUOw5K54_Q"]YouTube - Sander vs Andrea 2[/ame]
[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=RcW5r3cUrcY"]YouTube - Dennis vs Andrea (TRT)[/ame]
[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=zdV7lUP-XTA"]YouTube - Dennis 6.31 run Klettwitz 2008[/ame]
[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=00WqM0tIcI8"]YouTube - Twin bigbore sprinter 1[/ame]
[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=pCiKrGAPFXY"]YouTube - Twin bigbore 5.99 run[/ame]

Dat kan je wel zeggen ja Ik persoonlijk vond het de beste sprint van het jaar! Alles was goed geregeld en de locatie + pitbox waren echt degelijk! Al moet ik er volgend jaar 10 uur voor rijden, ik ga zeker weer.

idd titus ,

prachtige locatie daar

wel wat het asfalt behoorlijk glad , al de italianen hadden er ook last van

een weekend die zeker nog een aantal keer over mag:W:W

Paar dingen:

* Sander heeft 6.24 gereden
* Het was er super koud!
* Pitbox bij de sprintbaan was super!
* Italianen blijken zo snel nog niet te zijn zoals veel mensen dachten
* Vas is een idioot op de dansvloer
* Duitse meisjes zijn erg arrogant of lag het nou aan Wieger
* Het hotel heeft er 60 lege bierflesjes bij
* Veel gespect afgedwongen bij de italianen en de organisatie natuurlijk.
* Zeker voor herhaling vatbaar
* Iedereen bedankt voor deze afsluiter van het seizoen!